Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dne27.9. 2017 jsem zakoupil v plzeňské pobočce aaaauto Skoda Octavia.
Vůz jsem po 5 ti hodinovém maratonu převzal večer po tmě ve 21,30.
Druhý den jsem zjistil následující závady, kterým jako laik až tak nerozumím.
Zadní brzdy nefunkční - nechápu, kdo týden před tím nechal takový stav projít na technické kontrole - nechám přešetřit policií
parkovací senzor přestal fungovat
zadní tlumiče chybí kryty, jeden z nich již vyteklý
uvnitř kabiny nefunkční osvětlení - slíbeno výměna žárovek, ale skutek utek
Chtěl jsem vůz vyměnit - vrátit-příslíbeno na pobočce vstřícné řešení
kompenzace - náhrada výdajů na opravy
Přišlo zamítavé stanovisko a mě zbylo jen nepojízdné auto a sliby jakéhosi manažera z Plzně.
Půjdu tvrdě po tom, jak se dělala technická kontrola. Takže zítra podám trestní oznámení. Já přece nevezmu na svoje triko lajdáctví prodejce.
Myslel jsem , že prodejce uzná svoji chybu a bude se alespoň z 50 procent podílet na nápravě - opravě.
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Schmidte,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
SPZ je 9U32213. č. reklamačního protokolu ev.č. 350822
Ale nemyslím, že by to k něčemu cedlo, ostuda zůstane na Vaší firmě.
Alespoń mám ponaučení pro příště - příště vlastně nebude a široký okruh mých známých také ne. To bude teď moje jediná starost, propagovat chování téhle firmy.
Mohlo být vše jinak, stačil jen ten slíbený vstřícný krok a doporučil bych každému bez obav nakupovat.
Schmidt
Vážený pane Schmidte,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Ano vyjádření již dorazilo a celou záležitost jsme uzavřeli.
Sice společnost neuzanala svojí chybu, ale navrhla určité vyrovnání.
Ke spokojenosti mám daleko, ale i menší částka, kterou snad dostanu je lepší než nic.
Rozhodně se jako spokojený zákazník nikdy nemohu vrátit,což je mi líto.
Schmidt
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení:
Komentář: alespoň částečně to k něčemu posloužilo, děkuji