Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 24.9.2017 jsem na e-shopu objednal nářadí v hodnotě 1605 kč s dopravou zdarma, na což mi přišlo i potvrzení do mailu že 29.9. 2017 bude doručeno. Přesto se tak nestalo. Pouze mi přišel mail že je odesláno, ale že objednávka byla rozdělena do několika zásilek. V pondělí 2.10.2017 přišla tedy první část v hodnotě 768 kč. Od té doby nic. když jsem 4.10 psal na e shop jak to se zbytkem zboží vypadá, tak mi bylo sděleno že se mi v nejbližší době někdo ozve. Stále se nikdo neozval a to je dva týdny od objednávky. S takovým jednáním jsem se ještě nesetkal. Toto si dovolit k zákazníkovi tak sem bez práce. A neprodávám něco co nemám.
Pneu sponkovačka, náhradní spony.
Začít komunikovat. Odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží, které si kupující objednal v souladu s uzavřenou kupní smlouvou. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má tedy možnost obrátit se na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den, pane Melo,
pokud nám upřesníte číslo své objednávky, vše prověříme u kolegů. Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
číslo objednávky je 1000011213. Po měsíci co sem objednával a několikrát žádal o info k objednávce nebyl nikdo schopný se mi ozvat. A dnes mi byl doručen mail že bude odesláno? Takovému jednání nerozumím.
Melo
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.