Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#18518Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2017, před 7 lety

Sylva Chiriacova

Znění stížnosti

Dron, ktery fungival 10 minut jsem sla okamzite reklamovat. Pan, ktery se mnou reklamaci sepisoval komentoval vec, ze mi urcite spadl na zem. No hadejte, jak jsem dopadla? Reklamace neopravnena, akorat pri prevzeti me zapomeli vratit navod. Vedeni chybu uznalo a navod mi tedy laskave vrati, i kdyz dron uz letat nebude:)
Kdyz jsem vse resila s vedenim, ze se jednalo o vyrobni vadu, stali si za svem. Jen me neslo do hlavy, proc mi reklamaci nevratili kompletni, kdyz tolik bazirovali na navodu a ohaneli se, ze jsem si ho neprecetla. 25 dni trvalo zamitnuti! Zrusila jsem kartu a vim, ze zadna chyba z me strany se nestala, spis, jak jsem se docetla, Electro World zamita reklamace, pritom reklama s vernostni kartou ma tolik vyhod. Takze verte, ze jedna z nich je, ze se vyrobni vsdou zabyvat nebudou a zamitnou- nove kredo teto velke firmy.


Produkt

Dron Forever DR-300


Požadované řešení

Prala jsem si zakoupit bezvadny vyrobek, tedy opravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2017 07:57, před 7 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 23:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.