Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Potěšilo mne,že zas po nějakém čase přišel retro týden.Viděla jsem,že je zase v nabídce mýdlo SOTE MINK,které jsem vždy milovala pro jeho charakteristickou vůni.Koupila jsem si jich zase pět,jako posledně,ale doma přišlo rozčarování.Originál byly jen krabičky a uvnitř nějaké obyčejné mýdlo,které se Sote mink nemělo vůbec nic společného.Možná je retro,ale cítit je jako helada,která se používala na praní...Prostě klamání spotřebitele:-(
Ráda bych věděla,co bylo v krabičkách na mýdlo SOTE MINK.Na mýdle nebyl vyražený žádný název a také nechápu,jak si tohle může někdo dovolit.
Požaduji vysvětlení,jak k něčemu takovému mohlo dojít.Nejde o žádnou velkou sumu,ale jde o princip.Rozčílilo mne,že děláte ze zákazníků hlupáky.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě mohla žádat dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace je nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, paní Pakostová,
je nám líto, že jste s mýdlem nebyla spokojená a děkujeme za zpětnou vazbu. Mohla byste nám zaslat snímek obalu, na kterém budou čitelné vytištěné údaje? Vše následně předáme k prověření kolegům.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den
Posílám snímek krabičky od mýdla i mýdla v celofánovém přebalu,který na originálu nebýval.Trvám na tom,že v krabičkách bylo úplně jiné mýdlo,než bylo deklarováno na obalu.Autentická byla pouze krabička.Pokud něco dlouhodobě používáte,těžko si to můžete splést s něčím jiným.Vůně mýdla SOTE MINK je nezaměnitelná.
S pozdravem A.Pakostová
PS.Druhý snímek se mi nepodařilo přiložit,tak jen,že na celofánovém přebalu byl
vytištěný datum 10.04.2017. Mýdlo je zcela hladké,bez vyraženého názvu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den, paní Pakostová,
děkujeme za doplňující informace. Budeme neprodleně informovat naše kolegy, kteří mají tento sortiment na starosti.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
Zatím mi nikdo nevysvětlil,proč se prodává něco,co má nějaký obal a obsah mu neodpovídá.
Od Lídlu mi přišlo oznámení,že budou informovat kolegy,kteří mají tento sortiment na starosti.
S pozdravem A.Pakostová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.