Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18519Nepovedený retro týden

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2017, před 7 lety

ALENA PAKOSTOVÁ

Znění stížnosti

Potěšilo mne,že zas po nějakém čase přišel retro týden.Viděla jsem,že je zase v nabídce mýdlo SOTE MINK,které jsem vždy milovala pro jeho charakteristickou vůni.Koupila jsem si jich zase pět,jako posledně,ale doma přišlo rozčarování.Originál byly jen krabičky a uvnitř nějaké obyčejné mýdlo,které se Sote mink nemělo vůbec nic společného.Možná je retro,ale cítit je jako helada,která se používala na praní...Prostě klamání spotřebitele:-(


Produkt

Ráda bych věděla,co bylo v krabičkách na mýdlo SOTE MINK.Na mýdle nebyl vyražený žádný název a také nechápu,jak si tohle může někdo dovolit.


Požadované řešení

Požaduji vysvětlení,jak k něčemu takovému mohlo dojít.Nejde o žádnou velkou sumu,ale jde o princip.Rozčílilo mne,že děláte ze zákazníků hlupáky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2017 07:52, před 7 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě mohla žádat dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace je nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 16:50, před 7 lety

Dobrý den, paní Pakostová,

je nám líto, že jste s mýdlem nebyla spokojená a děkujeme za zpětnou vazbu. Mohla byste nám zaslat snímek obalu, na kterém budou čitelné vytištěné údaje? Vše následně předáme k prověření kolegům.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.10.2017 11:16, před 7 lety


ALENA PAKOSTOVÁ

Dobrý den
Posílám snímek krabičky od mýdla i mýdla v celofánovém přebalu,který na originálu nebýval.Trvám na tom,že v krabičkách bylo úplně jiné mýdlo,než bylo deklarováno na obalu.Autentická byla pouze krabička.Pokud něco dlouhodobě používáte,těžko si to můžete splést s něčím jiným.Vůně mýdla SOTE MINK je nezaměnitelná.

S pozdravem A.Pakostová

PS.Druhý snímek se mi nepodařilo přiložit,tak jen,že na celofánovém přebalu byl
vytištěný datum 10.04.2017. Mýdlo je zcela hladké,bez vyraženého názvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 11:26, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2017 17:07, před 7 lety

Dobrý den, paní Pakostová,

děkujeme za doplňující informace. Budeme neprodleně informovat naše kolegy, kteří mají tento sortiment na starosti.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 12:11, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2017 22:30, před 7 lety


ALENA PAKOSTOVÁ

Dobrý den.
Zatím mi nikdo nevysvětlil,proč se prodává něco,co má nějaký obal a obsah mu neodpovídá.
Od Lídlu mi přišlo oznámení,že budou informovat kolegy,kteří mají tento sortiment na starosti.
S pozdravem A.Pakostová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:25, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.