Společnost


BPS Mobil, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1852Reklamace baterie do telefonu Nokia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2014, před 11 lety

Otakar Vítovský

Znění stížnosti

Dne 14.6.2012 jsem koupil novou baterii do telefonu nokia.12.3.2013
jsem tuto baterii reklamoval pro malou kapacitu.Reklamaci prodejce řešil výměnou 26.3.2013 reklamační protokol č. 814053.Další baterie sice vydržela o něco víc ale zdaleka ne tolik co puvodní baterie koupená s telefonem šest let starým.pro srovnání mužu uvést tyto poznatky.Puvodní baterie z 14.7.2007 vidrží 5 dnu a 13 hod.nová při stejném provozu 3 dny a 1 hod.Při další reklamaci mi bylo zdeleno že v dusledku běžného opotřebení se kapacita baterie snižuje. Vyrobce garantuje že se kapacita baterie nesníží pod 80 procent po dobu prvních 6 měsícu,a poté se záruka na kapacitu nevztahuje.Předem díky za odpověd.Jsem váš fanda a řeším předplatné pro Váš časopis.


Produkt

BLC-4C860mAH 3.7V3.2Wh pro telefon 6300.


Požadované řešení

Chtel bych vysvětlit proč 6 let baterie vydrží víc než nová orginální výrobek zakoupená v kameném obchodě,značkové firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 14:59, před 11 lety

Na baterii se vztauje stejná záruční doba jako na kterékoli jiné spotřební zboží. Je pravdou, že u ní nelze reklamovat tzv. opotřebení, které se projevuje snížením kapacity. Ovšem toto snížení kapacity má být obvyklé. Pokud dojde k náhlému poklesu nebo již při převzetí neodpovídá kapacita baterie, je to vadou výrobku a kupující má nárok na opravu nebo výměnu výrobku, pokud by to nebylo možné, na přiměřenou slevu nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 18:08, před 10 lety

Společnost BPS Mobil, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.