Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.6.2012 jsem koupil novou baterii do telefonu nokia.12.3.2013
jsem tuto baterii reklamoval pro malou kapacitu.Reklamaci prodejce řešil výměnou 26.3.2013 reklamační protokol č. 814053.Další baterie sice vydržela o něco víc ale zdaleka ne tolik co puvodní baterie koupená s telefonem šest let starým.pro srovnání mužu uvést tyto poznatky.Puvodní baterie z 14.7.2007 vidrží 5 dnu a 13 hod.nová při stejném provozu 3 dny a 1 hod.Při další reklamaci mi bylo zdeleno že v dusledku běžného opotřebení se kapacita baterie snižuje. Vyrobce garantuje že se kapacita baterie nesníží pod 80 procent po dobu prvních 6 měsícu,a poté se záruka na kapacitu nevztahuje.Předem díky za odpověd.Jsem váš fanda a řeším předplatné pro Váš časopis.
BLC-4C860mAH 3.7V3.2Wh pro telefon 6300.
Chtel bych vysvětlit proč 6 let baterie vydrží víc než nová orginální výrobek zakoupená v kameném obchodě,značkové firmy.
|
Tweet |
Na baterii se vztauje stejná záruční doba jako na kterékoli jiné spotřební zboží. Je pravdou, že u ní nelze reklamovat tzv. opotřebení, které se projevuje snížením kapacity. Ovšem toto snížení kapacity má být obvyklé. Pokud dojde k náhlému poklesu nebo již při převzetí neodpovídá kapacita baterie, je to vadou výrobku a kupující má nárok na opravu nebo výměnu výrobku, pokud by to nebylo možné, na přiměřenou slevu nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost BPS Mobil, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.