Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18521Zasílání balíčků se zbožím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2017, před 7 lety

Pavel Petržela

Znění stížnosti

Dobrý den,
dovoluji se omluvit že se mi nejedná přímo o stížnost ale vzhledem k nekalým praktikám výše uvedených firem (viz oprávněné stížnosti spotřebitelů) si dovoluji uvést svůj případ k řešení,kdy jsem ve vlastní hlouposti uzavřel smlouvu po telefonu a následně mi po delší době přišel balíček přímo do schránky s holítkem za cenu poštovného 129 Kč o firmy MMBG AG s datem splatnosti 21.9.2017. Zásilku jsem otevřel ale holítko nerozbalil a nezaplatil. Dne 12.10.2017 mi přišel druhý balíček již v ceně 399Kč.od firmy MYLANDO taktéž přímo do poštovní schránky s datem splatnosti 2.11.2017 (obě firmy sídlí na stejné adrese). Zásilku osmi holících břitů jsem též neotevřel. Doposud jsem nedostal ani upomínku k zaplacení první zásilky.


Požadované řešení

Prosím o informaci k postupu výpovědi v této dané situaci kdy je jedna zásilka v prodlení s datem splatnosti 21.9.2017 a druhá k úhradě s datem splatnosti 2.11.2017.
Děkuji za odpověď.

Váš čtenář Pavel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2017 07:42, před 7 lety

Pokud spotřebitel souhlasil se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností Westerfield smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží.

Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.

Odstoupení doporučujeme upravit podle konkrétní situace a okopírované jej společně s nerozbaleným zbožím zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield International AG, P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Tím smlouva zaniká od počátku, spotřebitel pak není povinen nic platit ani více přebírat. Pokud spotřebitel výše uvedeným způsobem odstoupil od uzavřené kupní smlouvy po telefonu může jakékoli upomínky ze strany podnikatele ignorovat. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Pokud by již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitel oprávněn si všechny balíčky nechat a zároveň povinen je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.