Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#18526Neuznaná reklamace sedací soupravy Sydney

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2017, před 7 lety

Alena Fritzenová

Znění stížnosti

Dobrý den, byla nám zamítnuta reklamace sedací soupravy Sydney, č. kupní smlouvy 5277052/4 zakoupené na prodejně Sconto Černý most.
Sedačka měla po vybalení vytržený kus koženky na područce. Při převzetí zboží to nebylo viditelné. Podaná reklamace nám byla zamitnuta. Dúvod byl uveden tento: Jde o mechanické poškození,ke kterému nemohlo dojít během výstupní kontroly u výrobce. Jinými slovy, poškodili jste si sami. O možnosti, že mohla být sedačka poškozena i během cesty do Sconto nebo ve skladu, již není vůbec uvažováno. Hned je to svaleno na kupujícího. Navrhli jsme prodejci, aby nám alespoň nějakou částkou tuto škodu kompenzoval, když se "neví" v jakém okamžiku byla sedačka poškozena. Samozřejmě přišla záporná odpověď. Můžete mi k tomu případně něco poradit?

Ještě bych ráda poradila všem budoucím zákazníkům, aby nepřebírali sedací soupravu, když vidí jen 5 balíků "narvaných" na sebe do jedné přepravní klece. Takto nám ji "vyvezl" skladník na parkoviště, a museli jsme mu podepsat, že jsme si překontrolovali.

Děkuji Fritzenová


Požadované řešení

Sleva z cena, která by nám pokryla výdaje s přečalouněním poškozené područky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2017 10:41, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2017 10:56, před 7 lety

Reklamace je již na základě oboustranné dohody vyřešena.

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 12:19, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedené informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.10.2017 13:47, před 7 lety


Alena Fritzenová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, reklamace dopadla uspokojivě. Sconto změnilo názor a navrhlo finanční kompenzaci 2 500 Kč, kterou jsme přijali.
Děkuji dTestu za pomoc.
Fritzenová