Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
včera jsem navštívila benzinku Tesco v Opavě, když jsem přijela ke stojanu, četla jsem si akci , kterou máte ne Tesco Club card, pokud natankuji premiové palivo tak se mi vrátí cena oproti obyčejnému palivu. Na stojanu byl nápis že Natural pistole není v provozu, dlouho jsem zkoušela pistoli jednu nebo druhou, která byla v provozu, nikdo s obsluhy nevyšel ven, i když bylo patrno že si nevím rady. nakonec jsem natankovala premiové palivo a u pokladny mi řekli , že ta akce neplatí že platila jen do 30.9.2017 Ptala jsem se proč tedy mají pořád letáky vyvěšené na stojanech a po celé benzince, ale obsluha se jen usmívala. Odjela jsem tedy a po cestě jsem zjistila , že mi vozidlo cuká, když jsem se podívala na účet z pokladny, zjistila jsem že jsem sice natankovala prémiové palivo ale bohužel benzín do Dieslu.Vrátila jsem se k obsluze a ty obě dvě čučely do mobilu a vůbec se nezajímaly co se děje kolem.Natankovala jsem za 1000,-Kč a ještě jsem s vozidlem odjela,tudíž jsem ho pokazila. Od známých jsem se dověděla, že nadávají všichni na benzinku v Opavě, protože stojany jsou špatně označené.Obsluhu taky nic nezajímá, na benzince visí neplatné akce a tudíž bych chtěla požádat o nápravu. Kdyby obsluha aspon vylezla ven se zeptat jestli nepotřebuju poradit ale nikdo si mě vůbec nevšímal.
Jako spotřebitel jsem byla oklamaná a zmatená neplatným letákem na stojanu i na stěně benzinky.
Nezájem obsluhy co se děje venku, obě seděly a hrály si s mobilem.
Prosím o nápravu dodržování platných a neplatných letáků a přestat tímto klamat spotřebitele.Požaduji finanční náhradu.
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží (diesel) užit nepravdivý údaj (stojany byly nesprávně označeny), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.