Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po roce a čtvrt mi přestaly fungovat funkce wifi, Bluetooth a hotspot na telefonu, který jsem zakoupila v této prodejně. Jak jsem zjistila u autorizovaného servisního střediska a následně i z internetu od ostatních uživatelů, tento model tuto vadu bohužel často má. V servisním středisku mne informovali, že se to řeší výměnou desky. Jak ovšem zjistili z výrobního čísla, telefon byl dovezen ze zahraničí, a proto jsem ho musela reklamovat v prodejně. Reklamace mi samozřejmě nebyla uznaná, údajně kvůli oxidaci telefonu. Klasická odpověď. Telefon byl běžně používán, ke styku s vlhkem nedošlo. Bohužel nemohu posoudit, v jakém stavu byl před předáním k reklamaci, protože do telefonu není možné/povolené se podívat. Jistě ale stačí malý zásah a je to podstatně jednodušší, než ho odesílat do zahraničí.
Huawei P8 lite
Výměna zboží, vrácení peněz.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.