Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nevím, zda-li již nedošlo k promlčení.
14.5.2012 objednána sedací souprava v kamenném obchodě Mukařovského 2590 v Praze 5 u prodejce Michala Tarczala. Vystavena špatná účtenka, dle živnost. úřadu. Záloha 10000tis.Kč, dodání do 6 týdnů.Prodejna zrušena. Voláno prodejci, 3 doporučené dopisy, e-mail, trestní oznámení. Sedačka přivezena v září 2012, ale nesložena. Před zaplacením jsem si ji chtěla zkontrolovat. Marně. Handrkování s dopravcem panem Petrželou. Poté, co jsme se rozhodli si sedačku osobně vyzvednout ve skladě v Berouně, mi bylo telefonicky sděleno, že jestli si ji jenom přijedu prohlédnout a nepřijedu s přívěsem nebo nákladním autem, mi neotevřou ani vrata. Kontaktován právník, podání žaloby je prý marné, nárok na vrácení peněz mám, ale nikdy je nedostanu. Domnívám se, že poškozených je víc, neboť se mi ozvala i paní Valášková.
sedací souprava Modena Benix pravá
vrácení zálohy 10000Kč
|
Tweet |
Prodejce je živnostníkem, tudíž odpovídá v rámci své podnikatelské činnosti svým majetkem. Obecná promlčecí doba je 3 roky. V tomto případě takév bude záležet, co je součástí smlouvy: jestli je tam např. i uatanovení, že má prodejce povinnost sedací soupravu složit. Kupující má právo před převzetím zboží prohlédnout, jestli odpovídá objednávce.
Obchodník se ke stížnosti vyjádřil následovně:
Dobrý den, pokud se i já mohu vyjádřit jako ten koho tu paní "očerňuje",tak bych rád uvedl,že paní si sama telefonem domluvila dovoz sedací soupravy s dopravce panem Petrželou který je i dodavatelem sedačky do ČR od výrobce až na svou adresu.Byla předem upozorněna kolik bude cena dopravy až k ní a při příjezdu dopravce ho velmi neslušným způsobem nutila aby jí sedací soupravu vynesl až do bytu což nemá žádný dopravce v ceně dopravy a není to jeho povinnost nosit někomu sedačku až do čtvrtého patra například...ona odmítla sedací soupravu doplatit a dopravci zaplatit dopravu na které se s ním domluvila.Jen na vysvětlenou rohová sedací souprava je dodávána od výrobce ve dvou kusech,které se nikterak nemontují a jen stojí vedle sebe,takže okamžitě při vykládce je vidět zda to co dopravce dovezl je opravdu to co bylo objednáno.Následně byla paní několikrát kontaktována dopravcem zda si tedy přijede do jeho skladu pro sedačku a to také odmítla,takže v současné době pani dluží doplatek za sedačku a také dopravci za dopravu a ten má v držení její sedačku dokud nebude vše doplaceno.Já i přesto,že jsem obchod uzavřel,tak dodavateli jsem sedačku ze svého zaplatil a ten se snažil pani sedačku dodat. S pozdravem Tarczal Michal
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.