Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18540Doručovací adresa pro vrácení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2017, před 7 lety

Václav Stezka

Znění stížnosti

Dobrý den,
stejně jako mnohým jiným, přišla dnes mé matce zásilka ze společnosti Mylando AG (Westerfield Int. AG). Zasilku jsme se rozhodli vrátit, ale adresa pro vracení je v přiloženém letáku uvedena v Nizozemí. Lze zboží zaslat zpět na český PO Box, nebo je nutné ji zaslat do NIzozemí? Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Určení doručovací adresy pro Českou republiku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 16:37, před 7 lety

Je-li možné společnost kontaktovat na české adrese, považujeme požadavek společnosti, aby spotřebitel odesílal zboží do zahraničí, za nepřiměřený. K takovému požadavku se ve smlouvách uzavřených se spotřebitelem nepřihlíží. Odstoupení od smlouvy společně se zboží doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000.

Spotřebitel by zároveň měl požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.