Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
stejně jako mnohým jiným, přišla dnes mé matce zásilka ze společnosti Mylando AG (Westerfield Int. AG). Zasilku jsme se rozhodli vrátit, ale adresa pro vracení je v přiloženém letáku uvedena v Nizozemí. Lze zboží zaslat zpět na český PO Box, nebo je nutné ji zaslat do NIzozemí? Děkuji za odpověď.
Určení doručovací adresy pro Českou republiku.
|
Tweet |
Je-li možné společnost kontaktovat na české adrese, považujeme požadavek společnosti, aby spotřebitel odesílal zboží do zahraničí, za nepřiměřený. K takovému požadavku se ve smlouvách uzavřených se spotřebitelem nepřihlíží. Odstoupení od smlouvy společně se zboží doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000.
Spotřebitel by zároveň měl požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.