Společnost


NET Space s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18541Problematický eshopnet.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2017, před 7 lety

Anna Ng

Znění stížnosti

Dobrý den,
Koupila jsem dětské chodítko na eshopnet.cz přes heureku. Druhý den jsem psala prodavateli email, že bych chtěla vrátit, aby mi poradili jaky bude další postup ke vrácení. Protože jsem na jejich stránce nenašla žádný dokument ohlédně odstoupení od smlouvy, musela jsem si vyplnit do reklamačního protokolu.do obsahu jsem také jasně vyjádřila, že bych to chtěla vrátit. Poradili mi, že si mám nalepit na obalu nadpis reklamace, jinak může se stát, že balík nebude doručen. Pak jsem znova připoměla do emailu, že to chci vrátit.
Zhruba měsíc jsem čekala, než se mi ozvou zpátky ohlédně vrácení peněz, jsem od nich dostala balík. (???? Jsem chtěla vrátit, proč mi posílají zpátky). Šla jsem napsat negativní recenzi na heurece.
Pak mi odepsali, že jsem je poškodila nepravdivým hodnocením, způsobila jsem zbytečné náklady, a že celou záležitost budou řešit soudně. A že to byla moje chyba, že jsem jim psala negativni recenzi, kdybych to bývala nepsala, tak by neměl problém se mnou lidsky dohodnout. Ale tady jde o to, že oni nejdřív poslali mi zboží zpět, pak jsem psala recenzi.
jsem jim pak psala, že mám do 14ti dní nepoužité bezdůvodně vrátit. říkali, že jsem psala jako reklamace. Ano to jsem psala, ale oni mi to takle radili, a já v obsahu emailu mám jasně psané ze to chci vratit. Zboží jsem nevyzvedla. Odmítají vrátit peníze


Produkt

Toyz Stepp Dětské chodítko


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 17:04, před 7 lety

Pokud se spotřebitelka rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), a pro smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory podnikatele, může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (v případě soudního sporu by tuto skutečnost musela spotřebitelka prokázat), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitelka může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyla o své zákonné povinnosti předem poučena (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona). Nevrátí-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 23:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.