Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18549Nedodržení 30 denní lhůty na vrácení peněz z reklamace a klamání zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2017, před 7 lety

Alžběta Ngo

Znění stížnosti

dne 14.9.2017 jsme navštívily prodejnu s tím že nám budou vráceny peníze za telefon který jsme reklamovaly. Od pracovníka Vodafone nám bylo sděleno,že na prodejně nemá dostatečnou hotovost, a peníze nám budou poslány na účet, do dnes peníze na účtu nemáme, 30 denní lhůta končí dnes ale pochybuji že nám dnes peníze přijdou na účet.Informovali jsme se v bance že peníze o víkendech připsány nejsou a o víkendech se ani peníze neodesílají.Na prodejnu jsem několikrát před skončením 30 denní lhůty volala, vždy nám bylo sděleno něco jiného, dle mého názoru zaměstnanci lžou a nebo samy neví o čem mluví,tudíž komunikace na bodu mrazu,vždy jen sliby,že se podívají v čem je problém,a urychlí odeslání peněz na účet.Jeden zaměstnanec dokonce tvrdil že na sto procent přijdou peníze do dvou týdnů to bylo při návštěvě prodejny právě 14.9.2017. Od jednoho ze zaměstnanců mi bylo řečeno abych se obrátila na linku *77,kde mi bylo sděleno že oni s tím nemají nic společného,že se mám obrátit zpět prodejnu.Od Vodafone už bych si v životě nic nekoupila,za mě nejhorší jednání se zákazníky a také klamání zakazníků! Když jsme byli kupovat u Vodafone telefon chtěli po nás peníze hned,oni nejsou ani schopni dodržet 30 denní lhůtu!!!!!!!!!!!!!!


Produkt

VFSMARTULTRA6


Požadované řešení

Požaduji okamžité vrácení peněz!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 20:14, před 7 lety

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, má společnost povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky. Neučiní-li tak společnost poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se společnost v prodlení. Je-li společnost v prodlení se splněním peněžitého dluhu, má spotřebitelka právo požadovat rovněž zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 21:58, před 7 lety

Hezký den, paní Ngo,

odpovídali jsme Vám v druhém dotazu na https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/18602/nedodrzeni-30-denni-lhuty-na-vraceni-penez-z-reklamace-a-klamani-zakaznika, který je úplně stejný.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 09:46, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2017 12:29, před 7 lety


Alžběta Ngo

Hodnocení: