Společnost


LA FARFALLA s.r.o. - v likvidaci

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1855Neuznání odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2014, před 11 lety

Petra Horká

Znění stížnosti

Dne 23.3.2013 jsem v obchodě LA FARFALLA v OC Eden v Praze 10 zakoupila kabelku za 1.090,- Kč. Po pár měsících jsem zjistila, že materiál kabelky je na několika místech ohybu materiálu "ošoupán".
Kabelku jsem používala dle návodu a běžným způsobem (kabelka je určena pro nošení na rameni), proto se domnívám, že byl pro výrobu použitý materiál, který není dostatečně odolný vůči otěru při nošení. Protože vlastnosti kabelky neodpovídaly účelu užívání (poškození se projevilo po cca 4 měsících) a šlo předpokládat, že na celou kolekci byl použitý stejný materiál, uplatnila jsem u prodejce dne 21.9.2013 odstoupení od smlouvy pro rozpor s kupní smlouvou, s požadavkem vrácení peněz. Prodejce přijal moje podání v rámci reklamačního řízení a toto vyřídil za 14 dní, ovšem s tím, že podání zamítl a uvedl, že se nejedná o vadu zboží. Proto jsem ihned na místě znovu uplatnila odstoupení od smlouvy s uvedením, že na něm trvám a že požaduji vyřízení dle zákona (např. podpořit jejich tvrzení znaleckým posudkem). Toto podání bylo opět zamítnuto, s tím, že znalecký posudek není nutný a že poškození kabelky vzniklo používáním.
Z mého pohledu se prodejce nechová korektně, protože mým jediným "proviněním" je fakt, že jsem kabelku normálně používala.


Produkt

kabelka zn. United Colors of Benetton, kolekce NADA, čís. ozn. 022 72540 003


Požadované řešení

Trvám na odstoupení od smlouvy a požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 11:06, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena u prodejce do prvních 6 měsíců od zakoupení, jedná se o uplatnění tzv. rozporu s kupní smlouvou, dle kterého je prodejce skutečně povinný prokázat, že zboží bylo kupujícímu předáno bez vady. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku.
Pokud prodejce odmítl rozpor s kupní smlouvou uznat, může se kupující na soudního znalce obrátit sám. Jak je výše uvedeno, společnost je v likvidaci, tudíž by bylo třeba pohledávku u společnosti uplatnit. Doporučujeme rozpor uplatnit i u druhé společnosti a domáhat se informace, kdo je prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 16:51, před 10 lety

Společnost LA FARFALLA s.r.o. byla zrušena a nyní probíhá její likvidace. Stížnost jsme nuceni z tohoto důvodu uzavřít. Spotřebitelka by měla uplatnit svou pohledávku u likvidátora, který je zapsán v obchodním rejstříku. Likvidátor činí jménem společnosti jen úkony směřující k likvidaci společnosti. Při výkonu této působnosti plní závazky společnosti, uplatňuje pohledávky a přijímá plnění, zastupuje společnost před soudy a jinými orgány, uzavírá smíry a dohody o změně a zániku práv a závazků a vykonává práva společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.