Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.6.2017 jsem si v autobazaru Bestcars4u koupil skodu Octavia II
1.6fsi. Asi po 14 dnech zacal motor divne cvakat,tak jsem s tim jel do
servisu,kde mi podle zvuku rekli ze to vypada,ze motor nemaze a at s
tim radsi nejezdim uz.Tak jsem ten problem volal do bazaru,kde mi rekli
ze ho mam privezt,tak jsem si sehnal znameho s vlekem na auta a auto
tam dovezli. V bazaru semnou sepsali reklamacni protokol a ze v ramci
reklamace nechaji auto opravit. Ale auto dodnes nemam a uz jsou to
skoro ctyri mesice. S majitelem bazaru neni domluva,telefony nebere,na
sms a e-maily nejak nereaguje a kdyz uz telefon zvedne,tak s nejakou
vymluvou. Nejdriv to bylo ze auto uz je v servisu,ale jeste se na nej
nedostala rada,pak ze mu prodejci v bazaru ukradli penize a on to resi s
policii,tak na moje auto nebyl cas. Potom ze mechanik odjel na
dovolenou,tak se to zpozdilo,pak ze uz je zpet a dela na tom a ze uz se
vi co s tim je,ze jsou vadne hydrostely a ty cvakaji a opravi se to. Potom
zas,ze se na tom musi jeste udelat olejova pumpa,ze motor porad cvaka a nema tlak. Potom mi pan majitel bazaru(p. Valeš) dal cislo na automechanika,ktery auto opravuje a ze mam jednat primo s nim a jeho vlastne uz "neobtezovat". S panem mechanikem byla taky tezka domluva,na auto nemel cas,ze nestiha,pak ze je pryc atd. Mezi tim jsem se snazil spojit i s panem majitelem,ale nic.Tak jsem jel do bazaru osobne,kde jsem se ale se zlou potazal.Chtel jsem vraceni penez za nedodrzeni reklamacni lhuty(to bylo po skoro trech mesicich), ale pan majitel se mi vysmal,ze se zadne penize vracet nebudou,ze jsou dovolene a dlouho to vse trva a vic se semnou nechtel bavit.Nacez me jeden z jeho zamestnancu zacal slovne napadat a rvat na me,to mam i natocene.Tak uplynula zas nejaka doba a ja zkusil zavolat mechanikovi jak to s autem je a ten mi rekl,ze auto uz je zpatky v bazaru,ale motor neopravil,vymenil co se dalo,ale motor stale cvaka a nema tlak a vypada to na praskly blok motoru.Ze je motor slusne receno v haji a je to na vymenu celeho motoru.Tak jsem volal do bazaru,tam mi to zas nezvedli,tak jsem psal zpravu s tim co mi mechanik rekl a jak to chce resit.Prisla mi odpoved ze je pan majitel v zahranici a jakmile se vrati ozve se mi a vyresime to.To bylo 25.9. a od te doby zase zadne reakce na zpravy a telefony mi nebere,nebo mi je vytipne.Uz si nevim rady a byl bych Vam moc vdecny z pomoc. Dekuji Turek
A to jsem na aute jeste udelal nove zadni brzdy(kotouce,desticky),zadni dorazy na tlumicich a nove letni pneu.
Škoda Octavia kombi 1.6 fsi , rok 2005 , vin TMBGB61Z652095250
Vraceni penez 135000kc
slovy stotricetpet tisic korun
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, je prodávající povinen vydat mu potvrzení o tom, kdy ji uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.
Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.