Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18558Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2017, před 7 lety

Karla Svatoňová

Znění stížnosti

Bylo mi při dvou posledních vyúčtování poskytovaných telekom.služeb účtováno 495,-Kč za Premium SMS ,které jsem nežádala a neobdržela.
U zúčtovacího období 12.7.-11.8.2017 jsem vyšší částce na faktuře nevěnovala pozornost, protože jsem v tom období byla v Bulharsku a předpokládala jsem vyšší platbu.Bohužel v období 12.8.-11.9.2o17 se částka opakovala.Na dotaz u 02Family jsem se dozvěděla, že mi týdně strhává tel.č.90319099 99,-Kč za Premium SMS.Není kde reklamovat číslo neexistuje nic nelze dohledat.Nechala jsem své číslo zablokovat na veškeré platby.
-


Požadované řešení

Na radu operátora se pokouším touto reklamací o vrácení peněz.Je mi jasné, že to nemá smysl, protože na internetu jsou tísíce podvedených lidí,kteří se pokouší zjistit ,kdo takto zneužívá možností chytrých telefonů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2017 12:14, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.