Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Bylo mi při dvou posledních vyúčtování poskytovaných telekom.služeb účtováno 495,-Kč za Premium SMS ,které jsem nežádala a neobdržela.
U zúčtovacího období 12.7.-11.8.2017 jsem vyšší částce na faktuře nevěnovala pozornost, protože jsem v tom období byla v Bulharsku a předpokládala jsem vyšší platbu.Bohužel v období 12.8.-11.9.2o17 se částka opakovala.Na dotaz u 02Family jsem se dozvěděla, že mi týdně strhává tel.č.90319099 99,-Kč za Premium SMS.Není kde reklamovat číslo neexistuje nic nelze dohledat.Nechala jsem své číslo zablokovat na veškeré platby.
-
Na radu operátora se pokouším touto reklamací o vrácení peněz.Je mi jasné, že to nemá smysl, protože na internetu jsou tísíce podvedených lidí,kteří se pokouší zjistit ,kdo takto zneužívá možností chytrých telefonů.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.