Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.11.13 jsem zakoupila u Elektra PV, s.r.o. indukční desku Electrolux. Po týdnu, při 1.použití jedné varné zóny mi deska praskla.8.12.13 byla reklamovaná u Elmot v.o.s. Servisní technik přišel 10.1.14 s tím, že fa Electrolux, pan Rys, mi zamítl reklamaci podle fotek-prý mechanické poškození.Nic mi na ní nespadlo,jenom jsem jí zapla.
indukční deska Electrolux,model:EHH63400,číslo výrobku:949596078/01,výrobní číslo:34065644
výměna desky za novou
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace odpovídá prodejce, případně může odkázat na servis, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud se servis nestaví k vyřízení reklamace řádně, lze se jejího řádného vyřízení domáhat u prodejce.
Pokud bude reklamace zamítnutá i prodejcem, je možné pro posouzení vady využít soudního znalce, který by k povaze vady zpracoval i znalecký posudek.
ELMOT veřejná obchodní společnost České Budějovice se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení. Spotřebitel by v soudním řízení měl prokázat, že vada byla na zboží přítomná v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).