Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 13.10 cca od 7:05 nám byl odpojen proud. Volám na poruchy, ptám se... Zda je plánovaná odstávka či porucha, paní mi oznamuje že nic takového na naší adrese nevidí. Radí, ať kouknu na hlavní jističa že mi sem hned někoho pošle. V budově mám 12 vystrašených a ubrečených dětí a totální tmu. Cca 45 minut a nic, volám znovu, už k vám vyjíždní... Opět uběhla půl hodina a nic, auto projelo pouze kolem... A to vás máme hned za rohem. Volám známého elektrikáře zda by se nám na to nepodíval. Přijel během 5minut! A zjistil, že nejde celkově proud. Najednou přijeli technick a jen tak mi oznámí, že proud nepůjde dlouho, a že info je na sloupu na ZAČÁTKU a NA KONCI ulice což je od sebe tak 600-700 metrů, naše budova stojí přímo u prostřed. Takže si toho člověk těžko všimne a rozhodně nečeká, že by byla po týdnu další odstávka! 5.10 byla vůbec náhoda, že jsme so toho všimli a to jen proto, že jsme s dětma odcházeli na velký výlet. Tímto vás žádáme o náhradu škody, kterou budeme řešit přes právníka, jelikož jsme přišli o peníze.
Náhrada ušlého zisku
|
Tweet |
Dle § 25 odst. odst. 3 písm. c bod 5. energetického zákona má provozovatel distribuční soustavy právo omezit nebo přerušit v nezbytném rozsahu dodávku elektřiny účastníkům trhu s elektřinou při provádění plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy nebo v jeho ochranném pásmu, zejména oprav, rekonstrukcí, údržby a revizí.
V takovém případě je provozovatel distribuční soustavy povinen oznámit započetí a skončení omezení nebo přerušení dodávek elektřiny způsobem v místě obvyklým nebo s využitím elektronických komunikací a uveřejňovat způsobem umožňujícím dálkový přístup, nejméně však 15 dnů předem. Ohlašovací povinnost nevzniká při provádění nutných provozních manipulací, při nichž omezení nebo přerušení dodávky elektřiny nepřekročí 20 minut.
Pokud by provozovatel distribuční soustavy omezil nebo přerušil distribuci elektřiny dříve, než ohlásil, nebo ukončil omezení nebo přerušení distribuce elektřiny později, než ohlásil, má spotřebitel nárok na náhradu za nedodržení standardu podle § 6 vyhlášky o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Zákazník, který je spotřebitelem, může případné spory vyplývající ze smlouvy o dodávce plynu řešit také mimosoudně, a to před Energetickým regulačním úřadem, Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.