Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
včera jsem po dlouhé době navštívila ke svému nákupu Kaufland Svitavy a opět jsem byla nespokojená. Vím, provádí se přestavba ,ale to neznamená,že tam nemusí být akční zboží,tak příště napište na leták pro Svitavy ,že akční zboží nebude. Strašný nepořádek,po zemi igelity od pití,kartony,hlavně ,že se 2 security baví se smíchem a vypráví si kde byli apod./není to jejich povinnost,ale místo bavení to posbírám/. To,že jsem si nemohla zakoupit ani obyčejný litrový šampon nebo mýdlo,to by mě až tak nedopálilo nebo Vámi nabízené akční zboží. Koupila jsem třetinu z toho,co jsem potřebovala a jela 16 km tam a pak zpět.
Dalším šokem pro mne byla pokladní,kde se dvě dívenky bavily,že půjdou na praxi do Pardubic a řešily městskou dopravu a své zážitky.
Kdo je tedy učí vstřícnosti k zákazníkovi? Dobrý den,nashledanou? I přes markování se jim pusa nezastavila. Myslíte si ,že je to tak správné? Co čistý pás?Čisto kolem pokladny?Kdybych se chtěla na něco zeptat,tak bych neměla šanci,ještě by mě asi okřikly ,ať jsem zticha.Chápu provizorní dobu,ale zákazník by to neměl pocítit v liknavosti personálu.A to nemluvím o obslužném úseku. Pokládám si otázku,byl tam někdo z vedení?!Viděl to?Nebo spíše to vidět nechtěl.
Kissová
Také se potýkám s různými přestavbami,ale musím také brát ohled na zákazníka. Pracovala jsem v řetězcích,vím co to obnáší,ale toto byl už vrchol k nespokojenosti.
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.