Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18576Výpověď služeb c-date

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

lex corp

Znění stížnosti

Dobrý den, založil jsem si účet u firmy Interdate S.A., která provozuje portál c-date. Firma je opravdu založená na tom velmi nepoctivě získávat peníze díky skryté poznámce, že se zkušební členství automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců a bohužel prodloužení není za cenu za kterou lákají na vyzkoušení tj. 180Kč na měsíc.
Nemám zájem o vaše služby. Vyzkoušel jsem to na jeden měsíc a nestalo to za ty peníze ani náhodou. Nesouhlasil jsem ž nějakým predrazenym predplatnym navíc to vůbec nefungovalo. A chtít po mě 6 měsíců předplatné je směšné. Když jsem zvolil jeden měsíc. Takže tímto chci zrušit celý svůj účet, protože na vašich stránkách jsem nenašel kde registraci zrušit. U jiných podobných placených stránek to jde zrušit jednoduše.
Teď my poslali upomínku na 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Faxové číslo na které jsem poslal výpoveď nefungovalo. Tudíž jsem to zaslal v emailu - Česky i anglicky, že chci zrušit členství a celou registraci.


Produkt

c-date


Požadované řešení

Požaduji odpověď od společnosti Interdate S.A. provozovatele c-date. Zda stačí poslat výpověď jen písemnou formou, tedy dopisem a ne i FAXem.
TUDÍŽ CHCI ZRUŠIT SVÉ ČLENSTVÍ I REGISTRACI. Nehodlám zaplatit jejich požadovaný 6 měsíců předplatné. Fax jsem chtěl poslat včas ale nefungoval!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2017 10:06, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2017 12:49, před 7 lety

Dobrý den,

Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.

Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.

V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2017 11:25, před 7 lety


lex corp

Moje emailová adresa: bob.bobik@email.cz
Rád bych chtěl vše ukončit a zrušit můj účet.
Prosím o uskutečnění teto mé žádosti. Děkuji Lex

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2017 10:26, před 7 lety

ID: AXUICB67


Přejeme Vám dobrý den.

V daném případě nám prosím pouze přepošlete potvrzení, které Vám po snaze o (včasnou) realizaci výpovědi Vašeho hrazeného členství FAX-ový přístroj vydal - respektive jakýkoliv jiný průkaz, že jste se tak snažil učinit,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:52, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2017 22:53, před 7 lety


lex corp

Žádné potvrzení nemám,
a nachází se to v té fázi že po mě jde nějaká paní Dvořáková z vymáhací společnosti.
Můj registrační email je bob.bobik@email.cz
Jak dokládají přiložené screnshoty nemáte jasně uvedeno na jak dlouho a za kolik na měsíc se má dopředu platit navíc my nepřišlo nic o tom, že si to mám včas ukončit.

Máte jasně uvedeno 180 na měsíc. Jak jste pak přišli ke konečné částce skoro 3000 za 6 měsíců (s kterými jsem nesouhlasil) je pro mě záhadou.
Jsem student a tohle je pro mě skoro měsíční výdaj na jídlo a dopravu, opravdu si to nemohu dovolit pro to Vás zdvořile žádám o ukončení předplatného, vymáhání a smazání mého VIP členství a všech mých informací.
Předem děkuji za vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 09:42, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2017 16:23, před 7 lety

ID: AXUICB67


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 14:26, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2018 20:45, před 7 lety


lex corp

Hodnocení: