Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2011,od 31.10.-24.11. byla provedena rekonsrukce bytového jádra a zhotovení koupelny,kuchyně a předsíně.Během následující doby se objevovakly závady,které zhotovutel řešil okamžitě(kromě dodání některých dokumentů(viz příloha)a bez mé písemné reklamace.Od května 2011 však docházelo mezi zhotovitelem a mnou k neshodám,reklamace od té doby byly již podávány písemnou formou.Prostřednictvím svcé advokátky mi pan Kejst sdělil,že případné závady si budu muset uhradit včetně dopravy již sama,podotýkám,že záruční lhůta byla až do 24.11.2013.(mé reklamace považoval za neoprávněné).Obrátila jsem se tedy na ČOI se sídlem v Plzni,pan Kejst byl pokutován.Přestonedlouho poté mne donutil,abych si sama zajistila reklamaci vadné indukční desky u společnosti WHIRPOOL.Servisní technik shledal závadu,avšak reklamace nemohla být uznána,chyběly patřičné dokumenty(nesprávně potvrzený záruční list,nepotvrzený prodejní doklad,revizní zpráva o zapojení spotřebiče).Ačkoli pan Kejst obdržel kopii tohoto protokolu,zareagoval až po zaslání znaleckého posudku,t.j. po více než jednom roce.
Během měsícwe března 2013 xse v koupelně objevila plíseň a v říjnu 2013 v kuchyni boule na panelu pod digestoří.Veškeré závady uvádím v přílohách.Na základě znaleckého posudku pan Kejst zajistil reklamaci vadné indukční desky(dosud nebyla vyměněna-mylné tvrzení zhotovitele-viz dále v příloze,ze servisu však byla výměna přislíbena.Dále se koncem listopadu dostavili truhláři pověření svým nadřízeným,panaem Kejstem,s návrhem řešení umístění digestoře a výměny poškozeného panelu.Krátce poté jsem však k mému překvapení obdržela od pana Kejsta reklamační protokol,kde zamítá veškeré závady,čímž zpochybňuje posudek soudního znalce.
Jsem velmi znechucena jednáním dotyčného pana Kejsta,do dnešního dne nedodal některé dokumenty,ač v reklamačním protokolu uvádí opak.A ty,co dodal,jsou orazítkovány se zpětným datem,což nekoresponduje se zhotovením díla a datem předávacího protokolu.
V přílohách zasílám veškeré potřebné údaje,vyřešen byl výměna pantu u plynového teleskopu.
Je kupodivu,že od listopadu 2012 se pan Kejst nepřišel podívat ani na jednu z uváděných závad a pouze mne obviňoval z nesprávvého zacházení.Vzhledem k uvedeným okolnostem nyní veškeré náležitosti jsou již více než rok řešeny mým právním zástupcem.Řešní dlouhotrvajícího sporu je naprosto jednoznačně v rukách pana Jiřího Kejsta,který by mohl býrt vstřícnější a doufám tedy,že nedojde k soudnímu jednání.
Uznání oprávněné reklamace a její rychlé řešení spojenou i s osobním nahlédnutím pana Kejsta na uvedené a podle znaleckého posudku oprávněné reklamace.
|
Tweet |
Pokud je uplatněna reklamace má obchodník povinnost dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ji do 30 dnů vyřídit včetně případné opravy. Pokud se tak nestane, má spotřebitel nárok, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou a zároveň může podat podnět České obchodní inspekci. Pokud je reklamace zamítnuta, je prodejce povinný takové zamítnutí písemně odůvodnit. Dle nám dostupných informací byl již vypracován znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, z čehož vyplývá, že spotřebitel může i dle § 598 občanského zákoníku žádat proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací.
Subjekt Kejst Jiří byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před podáním žaloby doporučujeme konzultaci s advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.