Společnost


C & A Moda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18580Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

Lucie Danhelová

Znění stížnosti

Dobrý den, 20.10.2016 jsem si zakoupila zimní kabát. Z kabátu i pásku začala vylézat výplň. Vzhledově to nejde nosit. 15.9.2017 Uplatnila jsem reklamaci. Požadovala jsem hotovost,protože si nedokážu představit a prodavačka co přijala reklamaci také říkala,že to nejde opravit. Reklamace byla zamítnuta. Vyjádření prodejce bylo- Reklamace se zamítá,neboť nebyla uplatněna bez zbytečného odkladu. Nikde jsem nenašla napsanou lhůtu a v reklamačním dokladu to také není napsané. Ani k účtence nebyl přiložen návod, podmínky,instrukce jak pečovat o výrobek atd..(jak se to běžně dělá) S Vyřízením jsem nesouhlasila a nechtěla si kabát převzít. Odmítaly se se mnou bavit a jen opakovaly (vedoucí a její posila) že postupovaly podle zákona. Nikdo nebyl konkrétní. Reklamace je pro ně ukončená i když s ní nesouhlasím, a pokud si kabát nevezmu bude tam ležet dokud si to nerozmyslím. Mám to napsané v jejich interním systému a nemohu tedy dále uplatňovat reklamaci na stejnou závadu, neboť se předpokládá že závada se bude nošením zhoršovat. Nosit ani nejde! A za to prodejce neodpovídá. Nosila jsem předtím jiné (a tento jsem měla až někdy v rozmezí dubna,kětna v Šidelové,tam je zima dlouhá ani v létě tam nejsou teploty jako jinde.Od tamtud jsem pak cestovala do zahraničí,kde stačila jen bunda.Takže,jak jsem přijela do Praha šla jsem reklamovat. Podle mého jsem závadu uplatnila hned po tom co se objevila. Prodejce se tímto zbavuje odpovědnosti,když nesmím opakovat reklamaci na stejnou závadu!
V závěru mi řekla, že kvalitářka neví jak to má řešit. Ať si stěžuji kde chci, klidně i na ČOI, že jednají podle zákona. A když jim prý ČOI řekne jak to řešit že se tím MŮŽOU řídit.Zakončila to ironickým úsměvem. Je to ponižující,když se do vás trefují dvě zaměstnankyně a vidíte úšklebky jak jsou otrávené že to s váma musí řešit, že obtěžujete otázkami na které neznají odpověď ač by měly. Opakují,že to je podle zákona,ale už nevědí podle kterého.


Produkt

Zimní kabát, ale na reklamaci to uvedla jako bundu asi to tak mají evidované.Vel. 44 na reklamaci je Item číslo-9744712, klasifikace 061, na štítku kabátu je jediné číslo 74051-268402


Požadované řešení

Po takovém přístupu personálu a zkušenosti chci jen hotovost!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 10:47, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.