Společnost


arvato services k.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18581Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

Veronika Pallova

Znění stížnosti

reklamovala jsem již 2x tel. Microsoft Lumia 640lte a pokaždé mi napaslali,závada nenalezena.
Nefungoval reprak při hovoru(chrčelo) někdy jsme se neslyšeli vůbec,špatný dotyk displeje ,často nereagovalo na nic ,nefungovalo vyzvánení,když někdo volal a nebo sms,nezobrazuje se klavesnice a vyhazovalo to do hlavního menu při prohlížení, nakonec to dopadlo tak,že obrazovka z ničeho nic byla černá a dalo se hledat jen ve storu a nedostala jsem se k ničemu(kontakty,sms,obrazky,hlavní menu),nekolikrat jsem vypinala a zapinala a nic,chyby se opakovali a oni napišou,že nic nenalezeno?
jen provedeno tovarní nastavení!!
chci opravený telefon a ne řešení na chvili!!
Zjistila jsem si že na danou společnost jsou jen same stižnosti!!
Vůbec neřeší zavady!!


Produkt

model: Lumia 640LTE


Požadované řešení

chci vyměnit zboží a nebo řádně opravený telefon!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 12:40, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

Byla-li reklamace prodejcem vyřízena (zamítnuta), měla by si spotřebitelka zboží vyzvednout (do předávacího protokolu je vhodné uvést, že spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí). Pokud spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek výše uvedené a také nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.