Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 29.8.2017 jsem zakoupila zboží na mall.cz. Při objednání mi napsali, že část objednávky není na skladě a bude dodáno zvlášť (i přes překročení částky na dopravu zdarma, jsem díky jejich rozdělení objednávky musela zaplatit dopravu.
Zboží mělo dorazit 6.9., nic nedorazilo, ani mě nekontaktovali.
Po opakovaných urgencích došel mail, že zboží bude dodáno po naskladnění. Celou dobu inzerovali, že zboží je skladem, popř. že ho zakoupil zákazník jen před pár minutami.
Po více než měsíci, kdy jsem dodání pravidelně urgovala mi napsali jestli můžou objednávku zrušit, nebo mám o zboží zájem, že to nemají vyřízené - vyřizovala pí Fraňková
Tato situace trvá do dnes (16.10.). Telefonické urgence jsem vzdala, protože o nich nemám záznam, veškerou emailovou komunikaci - urgence mám. Na maily už paní Fraňková opakovaně nereaguje.
Akinu stelivo HAPPY CAT
trvám na dodání zaplaceného zboží
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitelka má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu. Došlo-li ale k vyčerpání zásob zboží, není možné po podnikateli žádat, aby plnil.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená paní Ondrušková,
velice mne mrzí, že vyřízení Vaší objednávky trvá takto dlouho.
Bohužel dané zboží bylo avizováno jako Skladem u dodavatele, přičemž termín naskladnění byl pouze předpokládaný.
V rámci naskladnění došlo k posunutí termínu naším dodavatele a výrobek je dlouhodobě nedostupný. Pokud se u výrobku na webových stránkách zobrazila informace, že výrobek zakoupil jiný zákazník, nesvědčí to o tom, že zboží bylo zákazníkovi doručena, ale pouze vytvořil objednávky, přičemž byl informován o předběžném termínu pro doručení.
Bohužel nás následně dodavatel informovat, že dané kusy nám již naskladněny nebudou a nedokážeme zajistit jejich doručení.
Rádi bychom se s Vámi tedy domluvili na vrácení platby za nedoručené zboží.
Poprosila bych Vás tedy o informaci, zdali Vám můžeme zajistit vrácení platby na účet, ze kterého byla objednávka hrazena či mi případně zašlete na overeno@mall.cz číslo bankovního účtu, které preferujete.
Mrzí mne, že nyní není v našich možnostech zajistit doručení objednaného výrobku.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.