Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#18583Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

Kateřina Ondrušková

Znění stížnosti

Dne 29.8.2017 jsem zakoupila zboží na mall.cz. Při objednání mi napsali, že část objednávky není na skladě a bude dodáno zvlášť (i přes překročení částky na dopravu zdarma, jsem díky jejich rozdělení objednávky musela zaplatit dopravu.
Zboží mělo dorazit 6.9., nic nedorazilo, ani mě nekontaktovali.
Po opakovaných urgencích došel mail, že zboží bude dodáno po naskladnění. Celou dobu inzerovali, že zboží je skladem, popř. že ho zakoupil zákazník jen před pár minutami.

Po více než měsíci, kdy jsem dodání pravidelně urgovala mi napsali jestli můžou objednávku zrušit, nebo mám o zboží zájem, že to nemají vyřízené - vyřizovala pí Fraňková . Trvala jsem na dodání zboží.

Tato situace trvá do dnes (16.10.). Telefonické urgence jsem vzdala, protože o nich nemám záznam, veškerou emailovou komunikaci - urgence mám. Na maily už paní Fraňková opakovaně nereaguje.


Produkt

Akinu stelivo HAPPY CAT


Požadované řešení

trvám na dodání zaplaceného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 12:25, před 7 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitelka má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu. Došlo-li ale k vyčerpání zásob zboží, není možné po podnikateli žádat, aby plnil.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2017 13:26, před 7 lety

Vážená paní Ondrušková,

velice mne mrzí, že vyřízení Vaší objednávky trvá takto dlouho.

Bohužel dané zboží bylo avizováno jako Skladem u dodavatele, přičemž termín naskladnění byl pouze předpokládaný.
V rámci naskladnění došlo k posunutí termínu naším dodavatele a výrobek je dlouhodobě nedostupný. Pokud se u výrobku na webových stránkách zobrazila informace, že výrobek zakoupil jiný zákazník, nesvědčí to o tom, že zboží bylo zákazníkovi doručena, ale pouze vytvořil objednávky, přičemž byl informován o předběžném termínu pro doručení.

Bohužel nás následně dodavatel informovat, že dané kusy nám již naskladněny nebudou a nedokážeme zajistit jejich doručení.
Rádi bychom se s Vámi tedy domluvili na vrácení platby za nedoručené zboží.

Poprosila bych Vás tedy o informaci, zdali Vám můžeme zajistit vrácení platby na účet, ze kterého byla objednávka hrazena či mi případně zašlete na overeno@mall.cz číslo bankovního účtu, které preferujete.

Mrzí mne, že nyní není v našich možnostech zajistit doručení objednaného výrobku.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2017 12:09, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 17:38, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.