Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednaná a zaplacená baterie pro telefon Aligator 870. Potvrzená objednávka e-mailem s termínem dodání 22.9.2017 . Objednávka byla stornována obchodem 25.9. bez oznámení (našel jsem ve svém účtu a řeším se zpožděním, protože jsem baterii nechal poslat mé osmdesátileté mamince, aby mohla komunikovat). Avizované zboží totiž neměli (ani v době objednávky) a nemají skladem. Po více, než měsíci a diskuzi na info lince + e-mail obchodníka 11.10. slíbeno vrácení peněz do pár dnů.... (po měsíci !). Nicméně peníze nevrátili. Pokud nabízím zboží, které nemám a vezmu za to peníze předem, to je podvod. Na recenzích vidím, že nejsem sám, kdy z Alzy mámí dodržení pravidel. Všem doporučuji se velkým obloukem nákupu na Alze vyhnout. Býval to dobrý obchod, ale zřejmě si už zákazníků neváží.
Baterie Aligator 870
Očekával bych po stornu ze strany obchodu v první řadě zprávu, v druhé okamžité vrácení peněz a omluvu. Nic z toho se nestalo.
|
Tweet |
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.