Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#18586Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

Josef Vojta

Znění stížnosti

Objednaná a zaplacená baterie pro telefon Aligator 870. Potvrzená objednávka e-mailem s termínem dodání 22.9.2017 . Objednávka byla stornována obchodem 25.9. bez oznámení (našel jsem ve svém účtu a řeším se zpožděním, protože jsem baterii nechal poslat mé osmdesátileté mamince, aby mohla komunikovat). Avizované zboží totiž neměli (ani v době objednávky) a nemají skladem. Po více, než měsíci a diskuzi na info lince + e-mail obchodníka 11.10. slíbeno vrácení peněz do pár dnů.... (po měsíci !). Nicméně peníze nevrátili. Pokud nabízím zboží, které nemám a vezmu za to peníze předem, to je podvod. Na recenzích vidím, že nejsem sám, kdy z Alzy mámí dodržení pravidel. Všem doporučuji se velkým obloukem nákupu na Alze vyhnout. Býval to dobrý obchod, ale zřejmě si už zákazníků neváží.


Produkt

Baterie Aligator 870


Požadované řešení

Očekával bych po stornu ze strany obchodu v první řadě zprávu, v druhé okamžité vrácení peněz a omluvu. Nic z toho se nestalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 12:07, před 7 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.