Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18588Opakované nedoručování pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

Pavel Vít

Znění stížnosti

Dobrý den podávám stížnost na opakované nedoručování si jepošty.Nedostávám výzvu,výpis z banky chodí někam jinam.Platím penále za spožděné platby.Dne 27.9.2017 jsem měl doporučený dopis od exekutora žádnou výzvu jsem nedostal a 13.10 byl dopis ve schránce.Jedinou výzvu jsem měl 9.10 ze stavebního úřadu kterou jsem si vyzvedl.potíže s dporučováním pošty se táhnou už delší dobu,měl jsem s vedoucím doručovatelů několikrát telefonický hovor,kdy slíbil nápravu.Ani nezavolal je to po stížnostech ještě horší.Jsme slepá ulice a já jsem na konci tím to asi je.
s pozdravem Pavel Vít


Požadované řešení

Náprava z vyšších míst vedoucí z Teplic na to nestačí,nebo je mu to jedno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 10:54, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.