Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1859Nekvalitní příjem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2014, před 11 lety

Dana Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den.
Máme tady u nás velice špatný signál,ráda bych věděla jestli se to dá zlepšit jinak jsme nuceni vrátit se zpět k jinému operátorovi.Děkuji za odpověd s pozdravem Novotná


Požadované řešení

Ctěla bych vědět jestli je nějaké řešení tohoto problému Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2014 09:33, před 11 lety

Pokud nedostatečný signál způsobuje nemožnost plnění či způsobuje, že služba nemůže být využívána dle smlouvy, měl by spotřebitel nárok na přiměřenou slevu, případně na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 10:31, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.