Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Máme tady u nás velice špatný signál,ráda bych věděla jestli se to dá zlepšit jinak jsme nuceni vrátit se zpět k jinému operátorovi.Děkuji za odpověd s pozdravem Novotná
Ctěla bych vědět jestli je nějaké řešení tohoto problému Děkuji
|
Tweet |
Pokud nedostatečný signál způsobuje nemožnost plnění či způsobuje, že služba nemůže být využívána dle smlouvy, měl by spotřebitel nárok na přiměřenou slevu, případně na odstoupení od smlouvy.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.