Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#18591Dodané zboží bez faktury a adresy v případě vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

IRENA TIKALOVÁ

Znění stížnosti

Objednávka 1000791792 ze dna 7.9.2017 Kardigan značka FAVOLOOK cena 395,-Kč.
Zboží jsem obdržela dnes 16.10. Po otevření jsem zjistila,že je veliká velikost.Rozhodla jsem se, že zboží vrátím, ale v balíčku chybí faktura a i adresa kam zboží zaslat. Nevím co dál dělat a potřebuji poradit.Toto se mi ještě nestalo a to nakupuji dosti často přes internetový obchod.


Produkt

KARDIGAN FAVOLOOK


Požadované řešení

Poslat adresu na kterou mohu zboží zaslat. Chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 11:13, před 7 lety

Každý obchodník musí dát spotřebiteli formulář správného odstoupení od smlouvy a poučit ho, že ponese náklady na vrácení zboží. Pokud při koupi není poskytnuta informace o možnosti odstoupit od smlouvy, prodlužuje se běžná čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení až o rok. Pokud se spotřebitel předem nedozví, že ponese náklady na vrácení zboží, pak je platí obchodník sám.

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Pro uplatnění reklamace či odstoupení od smlouvy do 14 dnů však tento doklad není nezbytný. Stačí prokázat i jiným způsobem, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto účelu by mohl posloužit například výpis z účtu či potvrzení objednávky spotřebitele prodejcem.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.