Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka 1000791792 ze dna 7.9.2017 Kardigan značka FAVOLOOK cena 395,-Kč.
Zboží jsem obdržela dnes 16.10. Po otevření jsem zjistila,že je veliká velikost.Rozhodla jsem se, že zboží vrátím, ale v balíčku chybí faktura a i adresa kam zboží zaslat. Nevím co dál dělat a potřebuji poradit.Toto se mi ještě nestalo a to nakupuji dosti často přes internetový obchod.
KARDIGAN FAVOLOOK
Poslat adresu na kterou mohu zboží zaslat. Chci vrátit peníze
|
Tweet |
Každý obchodník musí dát spotřebiteli formulář správného odstoupení od smlouvy a poučit ho, že ponese náklady na vrácení zboží. Pokud při koupi není poskytnuta informace o možnosti odstoupit od smlouvy, prodlužuje se běžná čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení až o rok. Pokud se spotřebitel předem nedozví, že ponese náklady na vrácení zboží, pak je platí obchodník sám.
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Pro uplatnění reklamace či odstoupení od smlouvy do 14 dnů však tento doklad není nezbytný. Stačí prokázat i jiným způsobem, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto účelu by mohl posloužit například výpis z účtu či potvrzení objednávky spotřebitele prodejcem.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.