Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, opakovaně jsem neuspěl při pokusu o zaregistrování účtenky z obchodního domu Tesco , provozovna 431, Brno, Vídeňská do zařazení do slosování v loterii "Účtenkovka". Systém okamžitě po zadání údajů reaguje e-mailem, že účtenka není zaregistrována. Tato situace je opakovaná. Pokusil jsem reklamovat stav u reklamačního pultu, dozvěděl jsem se však, že dotyčná "neví, proč tomu tak je". Prosím o zjednání nápravy. Zadání účtenky přikládám.
Informace o účtence: DIČ: CZ45308314 Datum a čas: 16.10.2017 - 13:16 Částka: 148,20 Kč FIK: daebd8c0-5e19-4f6d Režim tržby: běžný
Zjednání nápravy pro možnost registrování účtenek systémem "účtenkovka".
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelovi nepodařilo zaregistrovat účtenku do účtenkové loterie pořádané Ministerstvem financí České republiky, je vhodné uplatnit reklamaci u provozovatele této loterie. Podle herního plánu účtenkové loterie je spotřebitel oprávněn podávat odůvodněné reklamace nebo stížnosti vždy nejpozději do 30 dnů od vzniku rozhodné skutečnosti, která je důvodem reklamace či stížnosti, přičemž každá řádná reklamace musí být provozovateli doručena nejpozději poslední den lhůty. Reklamace musí vždy obsahovat úplné jméno a příjmení, kontaktní údaje spotřebitele, popis reklamované skutečnosti a uvedení okolností, ze kterých k reklamované skutečnosti došlo.
Reklamace lze uplatnit vyplněním formuláře na webu www.uctenkovka.cz, nebo e-mailem na info@uctenkovka.cz, případně prostřednictvím komunikačních kanálů uvedených ne webu Účtenkovky. Výsledek reklamačního řízení sdělí Provozovatel přímo reklamujícímu do 30 dní od uplatnění reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.