Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18593Nezaregistrování účtenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

RNDr. Antonín Müller

Znění stížnosti

Dobrý den, opakovaně jsem neuspěl při pokusu o zaregistrování účtenky z obchodního domu Tesco , provozovna 431, Brno, Vídeňská do zařazení do slosování v loterii "Účtenkovka". Systém okamžitě po zadání údajů reaguje e-mailem, že účtenka není zaregistrována. Tato situace je opakovaná. Pokusil jsem reklamovat stav u reklamačního pultu, dozvěděl jsem se však, že dotyčná "neví, proč tomu tak je". Prosím o zjednání nápravy. Zadání účtenky přikládám.


Produkt

Informace o účtence: DIČ: CZ45308314 Datum a čas: 16.10.2017 - 13:16 Částka: 148,20 Kč FIK: daebd8c0-5e19-4f6d Režim tržby: běžný


Požadované řešení

Zjednání nápravy pro možnost registrování účtenek systémem "účtenkovka".


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 11:29, před 7 lety

Pokud se spotřebitelovi nepodařilo zaregistrovat účtenku do účtenkové loterie pořádané Ministerstvem financí České republiky, je vhodné uplatnit reklamaci u provozovatele této loterie. Podle herního plánu účtenkové loterie je spotřebitel oprávněn podávat odůvodněné reklamace nebo stížnosti vždy nejpozději do 30 dnů od vzniku rozhodné skutečnosti, která je důvodem reklamace či stížnosti, přičemž každá řádná reklamace musí být provozovateli doručena nejpozději poslední den lhůty. Reklamace musí vždy obsahovat úplné jméno a příjmení, kontaktní údaje spotřebitele, popis reklamované skutečnosti a uvedení okolností, ze kterých k reklamované skutečnosti došlo.

Reklamace lze uplatnit vyplněním formuláře na webu www.uctenkovka.cz, nebo e-mailem na info@uctenkovka.cz, případně prostřednictvím komunikačních kanálů uvedených ne webu Účtenkovky. Výsledek reklamačního řízení sdělí Provozovatel přímo reklamujícímu do 30 dní od uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.