Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 16.10. V 15:00h jsem byl na poště v Hostivicich, kde jsem chtěl osobně uplatnit reklamaci na poškozené zboži. Po vystání fronty, jsem pani u okynka sdelil, že chci uplatnit reklamaci. Bylo mi rychle sdeleno, že to u nich nejde, rekl jsem si aha asi nejsem na pošte. Zeptal jsem se pani jestli jsem spravne na pošte a když mi odpovedela ano, tak jsem ji tedy informoval, jestli vi, že uplatnit reklamaci mohu na kterekoli poste v Čr, tak proc to u nich nejde. Najednou to teda uz slo, ale ze pry to resi jen vedouci, ktera tam nebyla. Zeptal jsem se tedy kde je a prej uz doma, rekla pani uplne u prave prepazky. Zeptal jsem se tedy jak to budem resit a pry ji to nezajima a ze nijak, pani byla arogantni a velmi neochotna a drza. Samozrejme jsem zacal byt take neprijemny a vyzadoval jsem řeseni. Po sdeleni cisla zasilky mi bylo nadiktovano cislo ridice, ktery zasilku privezl a ze pry si to mam vyresit s nim ))) Vtipné, odpovedel jsem, ze me cislo nezajima, ze jsem zde osobne i s balikem a ze to chci resit hned a ne volat nejakymu ridici, kterej mi samozrejme nijak nepomuze situaci vyresit )))
No jak u blbejch na dvorecku proste.
Chtelo by to tuto postu trochu vyskolit a hlavne aby byla tedy pritomna pani šéfová v praci !!!
Uz dlouho zase na postu nepujdu !!!
Reklamace u prepazky
Jak je mozne, ze zamestnanci nejsou schopni resit se zakaznikem takove situace ?
Vyškolit zamestnance a vedouci aby byla v praci a neflakala se v pracovni dobe mimo postu ))) Kdyz je tedy pouze ona schopna delat reklamace !!!
|
Tweet |
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Pošta má na vyřízení reklamace klasickou 30-ti denní lhůtu podle zákona o ochraně spotřebitele. Jestliže bude reklamace zamítnuta, je tu možnost obrátit se na znalce, který posoudí, jakým způsobem k poškození došlo. Každopádně nárok z odpovědnosti za poškození zásilky musí v tomto případě uplatňovat vůči poště adresát.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman