Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18597Poděkování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2017, před 7 lety

Petr Vaclavik

Znění stížnosti

Dnes jsem po práci kolem páté zašel nakoupit do Tesca Express Mendelova. Fronta byla přes celou prodejnu, protože otevřená byla jen jedna kasa. V prodejně byla asi jen jedna pracovnice, protože na žádost o otevření další kasy odpověděla, že bohužel není, kdo by si tam sedl. Když jsme chtěli, aby pozvala vedoucí, řekla, že sama je vedoucí. Obdivuji, s jakým klidem snášela tuto stresovou situaci a ještě se příjemně chovala, přestože zákazníci byli netrpěliví. Chtěl bych jí tímto poděkovat a vyzvat Tesco, aby si vážilo takových lidí. Dnes totiž lidé nechtějí dělat a obzvláště takovou práci.
S pozdravem
Petr Václavík


Požadované řešení

Poděkování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 08:19, před 7 lety

Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.