Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18600Arogance vedoucí prodejny, absence deklarované slevy v systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Artur Pilař

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16.10 okolo 16.45 jsem byl v Penny v Hronově. Prodávali jablka ve slevě za 29.90kč. Sleva byla přes celý shelve, již z dálky lákala a také zákazníci jablka kupovali. U pokladny nula bodů, cena 39.90kč, opravená prodavačka, fronta a paní vedoucí nikde. To jí to ale trvalo, než se jí podařilo dorazit. Sdělila nám: no jó, není to preceněný. A potom : však to jsou ty dražší jablka z toho vrchního regálu. Vrátil jsem je, a vedoucí jsem řekl, že si budu stěžovat. To klidně můžete, odsekl. Takže bordel nad bordel, lhala jen proto, aby se s tím nemusela pátrat. Několik druhů jablek v regálech, neoznačené co je co a uprostřed deklarovaná sleva jako hrom. Klasická zlodějinka po Pennyovsku s arogantní husou v čele. Udělal jsem si fotky a půjde to na ČÓI a Déšť. Ochranku prosím vynechte, pan P12356 mi nařídil fotky smazat, byl sice taky drzý jak opice, ale byl v právu. Ono bez fotek se to potom blbě dokazuje a na to Penny spoléhá. Regionála instruovat a vedoucí na hodinu ven. Strašná ostuda.


Artur Pilař


Požadované řešení

Již jsem uvedl v textu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 07:52, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.