Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 16.10 okolo 16.45 jsem byl v Penny v Hronově. Prodávali jablka ve slevě za 29.90kč. Sleva byla přes celý shelve, již z dálky lákala a také zákazníci jablka kupovali. U pokladny nula bodů, cena 39.90kč, opravená prodavačka, fronta a paní vedoucí nikde. To jí to ale trvalo, než se jí podařilo dorazit. Sdělila nám: no jó, není to preceněný. A potom : však to jsou ty dražší jablka z toho vrchního regálu. Vrátil jsem je, a vedoucí jsem řekl, že si budu stěžovat. To klidně můžete, odsekl. Takže bordel nad bordel, lhala jen proto, aby se s tím nemusela pátrat. Několik druhů jablek v regálech, neoznačené co je co a uprostřed deklarovaná sleva jako hrom. Klasická zlodějinka po Pennyovsku s arogantní husou v čele. Udělal jsem si fotky a půjde to na ČÓI a Déšť. Ochranku prosím vynechte, pan P12356 mi nařídil fotky smazat, byl sice taky drzý jak opice, ale byl v právu. Ono bez fotek se to potom blbě dokazuje a na to Penny spoléhá. Regionála instruovat a vedoucí na hodinu ven. Strašná ostuda.
Artur Pilař
Již jsem uvedl v textu
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.