Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12. února 2017 jsem si u vás objednal práce spojené s realizací přípojek na poz. parc. č. 684/3 a 684/20, v kat. úz. Sulice, a koncem března ještě pokládku zámkové dlažby formou ústních smluv o dílo dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Od těchto smluv jsem odstoupil dne 25. září 2017 z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace v souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Vzhledem k tomu, že jste do dnešního dne nesplnil Vaši zákonnou povinnost a nevrátil poměrnou část celkově zaplacené finanční částky do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, Vás vyzývám, abyste částku 210.000,- Kč zaslal na můj bankovní účet. V opačném případě se se svým nárokem obrátím na soud s návrhem na vydání platebního rozkazu.
Přípojky vody, kanalizace, plynu a elektřiny + zámková dlažba
Požaduji vrácení poměrných částí z cen děl. Prakticky žádná část díla není v pořádku ani po více než půl roce. Písemná reklamace, odstoupení od smlouvy ani výzva k zaplacení od právního zástupce zůstávají bez odezvy.
|
Tweet |
Jestliže se na díle vyskytnout v záruční době vady, má spotřebitel právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. U vady, která je podstatným porušením smlouvy, může rovněž od smlouvy odstoupit. Vady je třeba je u zhotovitele reklamovat bez zbytečného odkladu poté, kdy byly nebo měly být zjištěny. Jestliže nelze reklamaci uplatnit telefonicky nebo emailem, doporučujeme komunikovat písemně s dodejkou. Podnikatel má povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, jinak se dopouští správního deliktu a je možné jej za to sankcionovat podle zákona.
Spotřebitel také může požadovat po zhotoviteli náhradu škody, které mu vznikla kvůli nedodržení zákonného postupu při provádění díla. V takovém případě by musel spotřebitel prokázat vznik újmy a že tato újma byla zapříčiněna porušením zákonné povinnosti uložené zhotoviteli.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.