Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18602Nedodržení 30 denní lhůty na vrácení peněz z reklamace a klamání zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Alžběta Ngo

Znění stížnosti

dne 14.9.2017 jsme navštívily prodejnu s tím že nám budou vráceny peníze za telefon který jsme reklamovaly. Od pracovníka Vodafone nám bylo sděleno,že na prodejně nemá dostatečnou hotovost, a peníze nám budou poslány na účet, do dnes peníze na účtu nemáme, 30 denní lhůta končí dnes ale pochybuji že nám dnes peníze přijdou na účet.Informovali jsme se v bance že peníze o víkendech připsány nejsou a o víkendech se ani peníze neodesílají.Na prodejnu jsem několikrát před skončením 30 denní lhůty volala, vždy nám bylo sděleno něco jiného, dle mého názoru zaměstnanci lžou a nebo samy neví o čem mluví,tudíž komunikace na bodu mrazu,vždy jen sliby,že se podívají v čem je problém,a urychlí odeslání peněz na účet.Jeden zaměstnanec dokonce tvrdil že na sto procent přijdou peníze do dvou týdnů to bylo při návštěvě prodejny právě 14.9.2017. Od jednoho ze zaměstnanců mi bylo řečeno abych se obrátila na linku *77,kde mi bylo sděleno že oni s tím nemají nic společného,že se mám obrátit zpět prodejnu.Od Vodafone už bych si v životě nic nekoupila,za mě nejhorší jednání se zákazníky a také klamání zakazníků! Když jsme byli kupovat u Vodafone telefon chtěli po nás peníze hned,oni nejsou ani schopni dodržet 30 denní lhůtu!!!!!!!!!!!!!!


Produkt

VFSMARTULTRA6


Požadované řešení

Požaduji okamžité vrácení peněz!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 10:44, před 7 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2017 13:34, před 7 lety

Dobrý den, paní Ngo,

omlouvám se, že jste peníze ještě nedostala.

Abychom mohli vrácení peněz za telefon zkontrolovat, napište nám prosím přes zabezpečný formulář na http://tam.je/dotaz. Celou situaci prověříme a dáme Vám vědět e-mailem.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2017 09:28, před 7 lety


Alžběta Ngo

Dobrý den, dnes jsem vám tedy odeslala dotaz na stránky které jste psala.Mimo jiné bych chtěla říci že jsem včera opět kontaktovala prodejnu,ve které byl mobilní telefon zakoupen a i řešena reklamace a vrácení peněz.Bylo mi sděleno slečnou na prodejně Vodafone že tedy poslali dotaz proč nám dosud nebyli vráceny naše peníze,odpověd od vás zněla: Nastala chyba, chyba byla opravena a peníze budou odeslány. To bylo z vašeho vyjádření které jste poslali na prodejnu vše.Důvod proč jste ještě neposlali peníze jste žádný neuvedly,jen to ze nastala chyba.Já tedy chci vědět kdy své peníze dostanu!Nehodlám čekat další měsíc!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 09:53, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2017 12:24, před 7 lety

Hezký den, paní Ngo,

Váš dotaz zaslaný přes kontaktní formulář jsme v pořádku obdrželi. Určitě vrácení peněz zkontrolujeme a co nejdříve Vám odpovíme e-mailem. Děkuji za trpělivost.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.10.2017 10:49, před 7 lety


Alžběta Ngo

Dobrý den, už 6 dní tady řešíme nevrácení peněz z reklamace.Ve čtvrtek jsem vám posílala Email kde byla poslaná "opravenka" kterou jste po mě chtěli,stále jen slyším my se na to podíváme, totéž slyším když zavolám na prodejnu Vodafone kde byla řešena reklamace,a stále se nic neděje, ani z vaší strany ani z jejich.Chci tedy vědět kdy mi budou vráceny zpět peníze.Už minulý týden jste napsali vyjádření na prodejnu Vodafone Olimpia Plzen , že se stala chyba, ale že už byla opravena a peníze pošlete,a stále nic. Chci tedy vědět kdy tak učiníte!Má trpělivost začíná být u konce!Pokud v nejbližších dnech nedostanu své peníze zpět obrátím se českou obchodní inspekci.Na vrácení dlužné částky jste měli 30 dní a nebyli jste schopni do ted tak učinit!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 10:57, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 09:15, před 7 lety

Dobrý den, paní Ngo,

celou situaci jsem důkladně prověřila a odpověď jsem Vám teď poslala e-mailem.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.10.2017 09:58, před 7 lety


Alžběta Ngo

Hodnocení:

Komentář: Děkuji poradcům dTestu,za pomoc při řešení tohoto problému. Ke společnosti Vodafone,už bych si u téhle společnosti nikdy nic nekoupila.