Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
před devíti lety jsem si u společnosti Mountfield v Sokolově koupil sekačku na trávu Toro 55 ADS. Tehdy jsem nešetřil peníze a vybral si tento dražší typ s perspektivou dlouhodobého využívání. Sekačka opravdu fungovala bezporuchově. Jediným problémem bylo, že i přes čištění začala zespodu na šasi reznout. Vše ostatní je v pořádku a mohlo by být používáno dále. K mému údivu mi však v servisu ve stejné prodejně řekli, že právě tento náhradní díl se již nedodává. Chtěl jsem si objednat výměnu, kterou bych rád zaplatil. Co teď s ní? Zbytečně vše vyhodit, i když by se to dalo používat dále? Jaká mám práva, co se týče dostupnosti náhradních dílů?
Děkuji Vám
S pozdravem
Jaroslav Kazatel
sekačka na trávu Toro 55 ADS, cena 13 011 Kč
Dodání a výměna náhradního dílu.
|
Tweet |
Prodejce by se mohl přímo ve smlouvě či svých obchodních podmínkách zavázat, že náhradní díly bude mít k dispozici po určitou dobu. Nicméně zákon tuto povinnost prodejci neukládá, a proto je přímo na něm, zda se takto nad rámec zákona zaváže.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.