Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#18603Nedostupnost náhradních dílů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Jaroslav Kazatel

Znění stížnosti

Dobrý den,
před devíti lety jsem si u společnosti Mountfield v Sokolově koupil sekačku na trávu Toro 55 ADS. Tehdy jsem nešetřil peníze a vybral si tento dražší typ s perspektivou dlouhodobého využívání. Sekačka opravdu fungovala bezporuchově. Jediným problémem bylo, že i přes čištění začala zespodu na šasi reznout. Vše ostatní je v pořádku a mohlo by být používáno dále. K mému údivu mi však v servisu ve stejné prodejně řekli, že právě tento náhradní díl se již nedodává. Chtěl jsem si objednat výměnu, kterou bych rád zaplatil. Co teď s ní? Zbytečně vše vyhodit, i když by se to dalo používat dále? Jaká mám práva, co se týče dostupnosti náhradních dílů?

Děkuji Vám
S pozdravem
Jaroslav Kazatel


Produkt

sekačka na trávu Toro 55 ADS, cena 13 011 Kč


Požadované řešení

Dodání a výměna náhradního dílu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 10:27, před 7 lety

Prodejce by se mohl přímo ve smlouvě či svých obchodních podmínkách zavázat, že náhradní díly bude mít k dispozici po určitou dobu. Nicméně zákon tuto povinnost prodejci neukládá, a proto je přímo na něm, zda se takto nad rámec zákona zaváže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.