Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den přišel mí od vás dopis o nezaplacené faktuře ze dne 25.7.2017.tuto fakturu jsem splatila ve dvou částkách vždy na váš učet z učtu mého manžela HROUDA JAROSLAV.První splátka byla zaplacena 10.9.2017.a druhá 15.10.2017.tudíš nechápu proč po mě tuto částku chcete znova.takže si laskavě dlužnou částku dohledejte na vašem učtu 2500877342.děkuji Hroudová.A už si nepřeji od vás žádné produkty s pozdravem Hroudová Monika
děkuji za odpověd
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
ano, platby nám v pořádku dorazily. Tím, že se hradilo pod dvěma stejnými variabilními symboly došlo k chybnému rozložení plateb. Vše je v pořádku a nyní na Vašem zákaznickém čísle 1882515 evidujeme přeplatek 50 Kč, který Vám bude vrácen na číslo účtu, ze kterého chodily platby.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Děkuji za kladne vyřízení a rychle ifno hroudova
Děkujeme a požádáme spotřebitelku o uzavření stížnosti.
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.