Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V březnu letošného jsem uzavřela se společností O2 Family, s.r.o. dodatek ke smlouvě, ve kterém bylo uvedeno Tyto Služby budou poskytovány po dobu určitou v trvání 12 měsíců ode dne účinnosti Dodatku. Podala jsem výpověď a bylo mi uvedeno, že smlouva platí do března 2019 a je po mě požadována pokuta.
Poskytování služeb elektronických komunikací v síti O2
Respektování smlouvních podmínek.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyměřeným poplatkem nesouhlasí, měla by jej prokazatelně reklamovat. Učinila-li tak, ale reklamace byla poskytovatelem služeb elektronických komunikacích zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.