Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#18607Liknavé vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Andrea Grígelová

Znění stížnosti

V polovině srpna jsem u Mall.cz objendala nářadí Fiskars. Objednávka přišla po částech. Problematickou se stala zásilka, která obsahovala mmj. motyku Fiskars v hodnotě 263 Kč. Tato motyka dorazila s ohnutou násadou. Motyku jsem reklamovala prostřednitví telefonické linky, s tím, že mi bude vyměněna, avšak ještě tentýž den mi volala společnost PPL (která zásilku doručovala), že je Mall.cz kontaktoval, kvůli poškození zboží při dopravě, a že si přijedou pro motyku hned následující den. Motyku jsem předala PPL s tím, že bude doručena Mall.cz. Tento poněkud rozpolcený přístup k řešení události zřejmě vedl i ke zkomplikování situace.

Uplynuly téměř dva měsíce, nemám ani vadnou motyku, ani vrácené peníze za zakoupení, nemám ani vyjádření kterékoli ze stran ke stavu vyřízení události o škodě, nikdo z mall.cz mi na elektronickou komunikaci neodpovídá, telefonicky bych zde utratila více peněz, než motyka stála /jen telefonát v srpnu, placený, trval déle než 7 minut).

Byla bych velmi ráda, aby se celá událost uzavřela.


Produkt

Fiskars Motyčka SolidTM (135713)


Požadované řešení

Vrácení 263 Kč za vadnou motyku, která byla předána prostřednictvím PPL.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2017 11:56, před 7 lety

Prodávající odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Proto i poškození zboží způsobené přepravcem jde na vrub prodejce. Spotřebitel se nemusí tedy domáhat náhrady škody u přepravce, ale může zboží klasicky reklamovat v e-shopu, doporučujeme tak však učinit prokazatelně, tedy nejlépe písemně.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při převzetí. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Podobné prohlášení potvrzuje jen nepoškozenost vnějšího obalu. Když balík před řidičem na místě spotřebitel neotevře, pak ze stavu vnějšího obalu nelze vyvozovat, jak je na tom obsah balíku. Takovýto doklad má v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, nedostačuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2017 13:19, před 7 lety

Vážená paní Grígelová,

je nám velice líto, že Vám bylo doručeno poškozené zboží a daná reklamace je takto prodloužena.

Určitě se nejedná o standardní lhůtu a ráda bych prověřila z jakého důvodu jste neobdržela vyjádření.
Abychom tak mohli učinit, poprosila bych Vás o uvedení čísla objednávky, které Vám bylo po objednání vygenerováno.

Následně se obrátím na příslušné oddělení a jakmile obdržím vyjádření, budu Vás informovat ohledně dalšího postupu a řešení.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2017 09:19, před 7 lety


Andrea Grígelová

Hodnocení:

Komentář: Vše se podařilo zdárně vyřešit, peníze jsou na účtu.