Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od roku 2011 klikám na reklamní e-maily. Přešla jsem dokonce na levelu 2 (firmy vyplatí částku 2000). Když jsem měla na kontě 1900,- přestaly ermaily chodit úplně. Nyní už zase chodí, ale za přečtení pouze například jen haléře, ne koruna nebo alespoň půl koruny,jak bylo avizován v podmínkách. Tak se tedy zdá, že cílové částky nelze nikdy dosáhnout.
Nejlepší způsob řešení by byla asi hromadná žaloba společnosti a požadování náhrady škody, nebo alespoň vyplacení odměn, které už měly být dávno vyplaceny.
|
Tweet |
Podle obchodních podmínek společnosti eRmail Company s.r.o. mohou uživatelé druhého levelu čerpat odměnu ve výši 2.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 2.000,- Kč. V obchodních podmínkách dále není zaručena výše minimální odměny za čtení reklamních e-mailů a vyplňování dotazníků. Takovéto ujednání považujeme za nepřiměřené, neboť zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitelky. K nepřiměřeným ujednáním se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitelka by tedy mohla žádat vyplacení odměny v aktuální výši.
Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost na využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.