Společnost


eRmail Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18609Nedodržování podmínek smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Jana Kabrtova

Znění stížnosti

Od roku 2011 klikám na reklamní e-maily. Přešla jsem dokonce na levelu 2 (firmy vyplatí částku 2000). Když jsem měla na kontě 1900,- přestaly ermaily chodit úplně. Nyní už zase chodí, ale za přečtení pouze například jen haléře, ne koruna nebo alespoň půl koruny,jak bylo avizován v podmínkách. Tak se tedy zdá, že cílové částky nelze nikdy dosáhnout.


Požadované řešení

Nejlepší způsob řešení by byla asi hromadná žaloba společnosti a požadování náhrady škody, nebo alespoň vyplacení odměn, které už měly být dávno vyplaceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 13:31, před 7 lety

Podle obchodních podmínek společnosti eRmail Company s.r.o. mohou uživatelé druhého levelu čerpat odměnu ve výši 2.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 2.000,- Kč. V obchodních podmínkách dále není zaručena výše minimální odměny za čtení reklamních e-mailů a vyplňování dotazníků. Takovéto ujednání považujeme za nepřiměřené, neboť zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitelky. K nepřiměřeným ujednáním se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitelka by tedy mohla žádat vyplacení odměny v aktuální výši.

Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost na využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.