Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#18612Nekvalitní zboží, přístup prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Soňa Haluzová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Koupila jsem si chytrý náramek na internetovém obchodě Mironet.cz a.s., který se po jednom dnu začal na hraně, která byla nepatrně poškozená odírat. Náramek jsem vrátila hned druhý den, poslali mi ho zpět, že je poškozený a roztržená krabička a je vidět používání. Náramek jsem nereklamovala, ale vrátila i protože, není vidět na displej a nesedí na ruce. Vrácené zboží od prodejce jsem nepřevzala, kontaktovala se s prodejcem, který mě odeslal na E-mail reklamace, kde na mé zprávy nereagují.


Produkt

Kód Název položky Množství Cena/ks Celkem 93104223 Fitness náramek Technaxx AQUA TX-42 / Fitness náramek / OLED / Bluetooth 4.0 / Android / iOS / černý 1 903,87 Kč 904,- Kč 981201 Doručení Po ČR 1 59,05 Kč 59,- Kč Celkem 963,- Kč Náramek je nekvalitní. má být odolný proti oděru, ale po jednom dnu běžného nošení se začala loupat hrana, na jeho údaje není za denního světla vidět, na tenkém zápěstí nesedí ani při největším dotažení.


Požadované řešení

Jelikož mi náramek kvalitou a provedením nevyhovuje, žádala jsem o vrácení peněz. To nechtějí, na E-mail neodpovídají, tak jsem se zapojila do diskuse na heurece, kde odpověděli : Dobrý den paní Haluzová,
reklamační technik mě informoval, že krabička byla roztržená a zboží neslo známky použití - z toho důvodu vám nabídl možnost vrácení zboží se storno poplatkem a zpětnou reakci dosud neobdržel. Využijte prosím e-mail reklamace@mironet.cz
Děkuji.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Myslím si,že po jednom dnu nošení by na náramku neměly by vidět "známky použití". Dle mého názoru, když se roztrhne krabička při vybalování, nemá to žádný vliv na jeho kvalitu. jak již jsem uvedla, zboží není kvalitní, proto žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 14:17, před 7 lety

Obecně platí, že právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů je v případě smluv uzavřených distančním způsobem proto, aby došlo k odstranění znevýhodnění, které spotřebitelka má z toho důvodu, že si zboží nemohla prohlédnout v kamenném obchodě. Proto by měla spotřebitelka zacházet se zbožím pouze tak, jak by to udělala v kamenné prodejně. Podle pomocného dokumentu ke správnému výkladu směrnice o právech spotřebitelů vydaného Evropskou komisí (DG JUSTICE GUIDANCE DOCUMENT) může spotřebitelka porušit obal věci, pokud je stejné zboží obvykle v kamenné prodejně běžně vystaveno bez tohoto obalu.

Pokud by spotřebitelka užívala zboží v míře vyšší, než je míra nutná k tomu, aby se obeznámila s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, neměla by pozbýt právo odstoupit od smlouvy, měla by však odpovídat za případné snížení hodnoty zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 00:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.