Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Koupila jsem si chytrý náramek na internetovém obchodě Mironet.cz a.s., který se po jednom dnu začal na hraně, která byla nepatrně poškozená odírat. Náramek jsem vrátila hned druhý den, poslali mi ho zpět, že je poškozený a roztržená krabička a je vidět používání. Náramek jsem nereklamovala, ale vrátila i protože, není vidět na displej a nesedí na ruce. Vrácené zboží od prodejce jsem nepřevzala, kontaktovala se s prodejcem, který mě odeslal na E-mail reklamace, kde na mé zprávy nereagují.
Kód Název položky Množství Cena/ks Celkem 93104223 Fitness náramek Technaxx AQUA TX-42 / Fitness náramek / OLED / Bluetooth 4.0 / Android / iOS / černý 1 903,87 Kč 904,- Kč 981201 Doručení Po ČR 1 59,05 Kč 59,- Kč Celkem 963,- Kč Náramek je nekvalitní. má být odolný proti oděru, ale po jednom dnu běžného nošení se začala loupat hrana, na jeho údaje není za denního světla vidět, na tenkém zápěstí nesedí ani při největším dotažení.
Jelikož mi náramek kvalitou a provedením nevyhovuje, žádala jsem o vrácení peněz. To nechtějí, na E-mail neodpovídají, tak jsem se zapojila do diskuse na heurece, kde odpověděli : Dobrý den paní Haluzová,
reklamační technik mě informoval, že krabička byla roztržená a zboží neslo známky použití - z toho důvodu vám nabídl možnost vrácení zboží se storno poplatkem a zpětnou reakci dosud neobdržel. Využijte prosím e-mail reklamace@mironet.cz
Děkuji.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Myslím si,že po jednom dnu nošení by na náramku neměly by vidět "známky použití". Dle mého názoru, když se roztrhne krabička při vybalování, nemá to žádný vliv na jeho kvalitu. jak již jsem uvedla, zboží není kvalitní, proto žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Obecně platí, že právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů je v případě smluv uzavřených distančním způsobem proto, aby došlo k odstranění znevýhodnění, které spotřebitelka má z toho důvodu, že si zboží nemohla prohlédnout v kamenném obchodě. Proto by měla spotřebitelka zacházet se zbožím pouze tak, jak by to udělala v kamenné prodejně. Podle pomocného dokumentu ke správnému výkladu směrnice o právech spotřebitelů vydaného Evropskou komisí (DG JUSTICE GUIDANCE DOCUMENT) může spotřebitelka porušit obal věci, pokud je stejné zboží obvykle v kamenné prodejně běžně vystaveno bez tohoto obalu.
Pokud by spotřebitelka užívala zboží v míře vyšší, než je míra nutná k tomu, aby se obeznámila s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, neměla by pozbýt právo odstoupit od smlouvy, měla by však odpovídat za případné snížení hodnoty zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.