Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
po konzultaci s LG.technikem co můj vysavač dělat má a co nemá, tak na jeho písemný doporučení si stěžuji si na to, že můj tři měsíce starý vysavač zakoupený v okay naráží do věcí, vyjede na věci výší i 5 cm. Převrací misky pro kočku,snaží se vyjet do obývací stěny.(vše mám natočené)Při tom by neměl vůbec do ničeho narazit, jak mi bylo pracovníkem v okay řečeno při koupi. Tři týdny to bylo na prodejně v okay a nic se s tím nedělalo,protože s takovou reklamací se ješťě nikdo nesetkal a nikdo to nechtěl s Okay řešit. To mi bylo řečeno když jsem si šel koupit sušičku na pradlo a novou tv. (Dnes už vím, že to byla velká chyba) Po včerejším telefonátu s prodejnou OKAY, najednou přišla sms, že je reklamace vyřízená.Sedl jsem do auta a vyrazil na prodejnu Okay, tam samozřejmě se mi snažili vrátit poškozený vysavač s tím, že vyčistili senzory a jinak nemá závadu.Ale z mého pohledu by se vysavač za 28 000 s prý nejlepšíma senzorama na světě neměl vůbec ničeho dotknout natož se někde zaseknout, snažit se vyjet a při tom se poškodit.
Tím vás žádám o nějaký stanovisko k mojí další reklamaci.
Celá záležitost už mě fakt štve a pokud se nějak nedohodneme,tak nechám udělat posudek sodním znalcem a také předám obchodní inspekci k posouzení.
Všude Lg reklamuje, jak se vysavač dokáže všemu vyhnout, ten můj mi ukazuje jen to, že krásně ničí nábytek.
Byl zakoupený v Okay Brno Vídeňská 100
Reklamovaný byl v Okay Brno Kširova. 1060/1710057
S pozdravem Smejkal Jan.
Robotický vysavač LG Hom-Bot VR9647PS 611kmnd1s791 1060/1710057
Chci aby mi byl vrácený vysavač, který nemá na sobě z horní části rýhy a přestal dělat věci které po konzultaci s LG technikem, dělat nemá.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Vážený pane Smejkale,
výrobek jsme přijali a zaslali k posouzení do autorizovaného servisu.
Je mi velice líto, dle vyjádření servisu je zboží bez vad, reklamace tak byla zamítnuta.
Pokud se stanoviskem autorizovaného servisu nesouhlasíte, poskytněte nám prosím video záznam se zdokumentovanou vadou.
Děkuji.
Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
OKAY CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.