Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 10. 9. 2017 jsem si založila účet u c-date. Zaplatila jsem si členství na jeden týden, kartou. Dnes, 17. října 2017 jsem si všimla, že se mi ztrhla platba ve výši 2.394 Kč. Nepřišel mi žádný e-mail o další platbě ani žádný jiný, pouze mi odešly peníze. Na seznamku jsem se pouze přihlásila a vyplnila údaje, žádné služby jsem nevyužila. Chtěla bych účet zrušit a peníze zpět. Zaplatila jsem týdenní využívání a přihlásila jsem se jednou. Je prosím nějaké řešení? Můj účet tam je na email tessh@post.cz, ID UXSXMP49. Děkuji moc za vyřízení a přeji příjemný den
c-date - Premium
Zrušení účtu, navrácení peněz zpět.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitelka k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci se společností.
Uvedený případ je totožný s: ''Neoprávněné stržení platby''.
Ano, to sice je, nepřidala jsem do původního všechny detaily. Nicmene smysl je stejný. Přišel mi e-mail, ze mi bude strženo 180 Kč a strhli jste mi částku mnohonásobně vyšší. Podle vašeho screenshotu je toto uvedené, nicmene to nebylo videt a nic to nemění na tom, ze jste mi bez upozornění vzali peníze z účtu. Platí dal muj navrh, ze si necháte oněch zmiňovaných 180 Kč a zbytek mi vrátíte zpět, jinak budu nucena cely případ předat na evropskyspotrebitel.cz a svému advokatovi. Do přílohy vkládám email, který mi od vás přišel. Prosím d-test o vyjádření a dekuji moc
Jelikož se v daném případě jedná o stížnost, která je duplicitní se stížností #18690, jež je taktéž v řešení, bude tento případ uzavřen.