Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18614Stržení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Tereza Sýkorová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10. 9. 2017 jsem si založila účet u c-date. Zaplatila jsem si členství na jeden týden, kartou. Dnes, 17. října 2017 jsem si všimla, že se mi ztrhla platba ve výši 2.394 Kč. Nepřišel mi žádný e-mail o další platbě ani žádný jiný, pouze mi odešly peníze. Na seznamku jsem se pouze přihlásila a vyplnila údaje, žádné služby jsem nevyužila. Chtěla bych účet zrušit a peníze zpět. Zaplatila jsem týdenní využívání a přihlásila jsem se jednou. Je prosím nějaké řešení? Můj účet tam je na email tessh@post.cz, ID UXSXMP49. Děkuji moc za vyřízení a přeji příjemný den


Produkt

c-date - Premium


Požadované řešení

Zrušení účtu, navrácení peněz zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2017 05:44, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitelka k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci se společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2017 13:43, před 7 lety

Uvedený případ je totožný s: ''Neoprávněné stržení platby''.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2017 22:42, před 7 lety


Tereza Sýkorová

Ano, to sice je, nepřidala jsem do původního všechny detaily. Nicmene smysl je stejný. Přišel mi e-mail, ze mi bude strženo 180 Kč a strhli jste mi částku mnohonásobně vyšší. Podle vašeho screenshotu je toto uvedené, nicmene to nebylo videt a nic to nemění na tom, ze jste mi bez upozornění vzali peníze z účtu. Platí dal muj navrh, ze si necháte oněch zmiňovaných 180 Kč a zbytek mi vrátíte zpět, jinak budu nucena cely případ předat na evropskyspotrebitel.cz a svému advokatovi. Do přílohy vkládám email, který mi od vás přišel. Prosím d-test o vyjádření a dekuji moc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 11:11, před 7 lety

Jelikož se v daném případě jedná o stížnost, která je duplicitní se stížností #18690, jež je taktéž v řešení, bude tento případ uzavřen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.