Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#18615Nedodání zboží - matrace a rošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Marek Klučka

Znění stížnosti

Předem říkám, že objednávku vytvořila má přítelkyně přes e-shop, avšak mám její svolení to řešit.
Jedná se o objednávku č. 9917401518.
Dne 14. 9. 2017, v 16:29:24 objednala přítelkyně rošty s uvedeným dodáním 2-4 týdny a matrace s uvedenou dobou dodání do 14. dnů (uvedeno v e-mailu potvrzujícím objednávku). Doprava měla být přes společnost GEIS.
Zboží bylo předem zaplaceno kartou.

Do dnešního dne (17.10) společnost nedodala nic, ani nepředala zboží dopravci.
Z hlediska mojí komunikace proběhlo volání na zákaznickou linku, 2 e-mailové dotazy poslány přes formulář na webu, jeden e-mail na obchod@jena-nabytek.cz a komunikace se slečnou Denisou přes Facebook (jediná pozitivní zkušenost).
Přítelkyni ještě došel e-mail od společnosti OKAY, kde slibují dodávku do 22.12.2017, což je nepřípustné - prakticky vzato nemáme na čem spát.
Důvody pro špatnou komunikaci byly údajně technické problémy při přechodu na nový systém (přetížená zákaznická linka, nedovolal jsem se). Důvody opožděného dodání mi nebyly vysvětleny, jen, že zboží prostě nepřišlo.


Produkt

Dva kusy roštů Single T5 (80x200), Tripolis - Matrace 1+1, 200x80x18 (potah aloe vera). Celková pořizovací cena, včetně dodání činila 8 796 Kč. Objednávka č. 9917401518


Požadované řešení

Požaduji dodání zboží NEJPOZDĚJI do 27.10.2017, jinak odstupuji od nákupní smlouvy. Předání zboží dopravci v toto datum je akceptovatelné.
Taktéž požaduji slevu za nám vzniklou újmu (spíme na rozkládacím gauči). Slevu požaduji alespoň ve výši 15 %.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2017 05:47, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 17:00, před 7 lety

Dobrý den,

velice se omlouváme za komplikace způsobené nekompletním dodáním zboží.
Návrh řešení zasíláme v samostatném emailu.

Děkujeme.

S pozdravem
Váš OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 13:59, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 14:28, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2018 14:41, před 7 lety


Marek Klučka

Se společností bylo domluveno storno položky, na kterou se čekalo nejdéle (rošty) a na matrace byla nabídnuta sleva.

Matrace byly dodány již 16.11., dohodnutá sleva však neustále nedošla přítelkyni na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 16:46, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.