Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Předem říkám, že objednávku vytvořila má přítelkyně přes e-shop, avšak mám její svolení to řešit.
Jedná se o objednávku č. 9917401518.
Dne 14. 9. 2017, v 16:29:24 objednala přítelkyně rošty s uvedeným dodáním 2-4 týdny a matrace s uvedenou dobou dodání do 14. dnů (uvedeno v e-mailu potvrzujícím objednávku). Doprava měla být přes společnost GEIS.
Zboží bylo předem zaplaceno kartou.
Do dnešního dne (17.10) společnost nedodala nic, ani nepředala zboží dopravci.
Z hlediska mojí komunikace proběhlo volání na zákaznickou linku, 2 e-mailové dotazy poslány přes formulář na webu, jeden e-mail na obchod@jena-nabytek.cz a komunikace se slečnou Denisou přes Facebook (jediná pozitivní zkušenost).
Přítelkyni ještě došel e-mail od společnosti OKAY, kde slibují dodávku do 22.12.2017, což je nepřípustné - prakticky vzato nemáme na čem spát.
Důvody pro špatnou komunikaci byly údajně technické problémy při přechodu na nový systém (přetížená zákaznická linka, nedovolal jsem se). Důvody opožděného dodání mi nebyly vysvětleny, jen, že zboží prostě nepřišlo.
Dva kusy roštů Single T5 (80x200), Tripolis - Matrace 1+1, 200x80x18 (potah aloe vera). Celková pořizovací cena, včetně dodání činila 8 796 Kč. Objednávka č. 9917401518
Požaduji dodání zboží NEJPOZDĚJI do 27.10.2017, jinak odstupuji od nákupní smlouvy. Předání zboží dopravci v toto datum je akceptovatelné.
Taktéž požaduji slevu za nám vzniklou újmu (spíme na rozkládacím gauči). Slevu požaduji alespoň ve výši 15 %.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace způsobené nekompletním dodáním zboží.
Návrh řešení zasíláme v samostatném emailu.
Děkujeme.
S pozdravem
Váš OKAY
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.
Se společností bylo domluveno storno položky, na kterou se čekalo nejdéle (rošty) a na matrace byla nabídnuta sleva.
Matrace byly dodány již 16.11., dohodnutá sleva však neustále nedošla přítelkyni na účet.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.