Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#18617Poškozené zboží po reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Pavel Baloun

Znění stížnosti

Zakoupil jsem kompletní sestavu PC. Zhruba po roce používání se začal objevovat problém se samovolnými restarty. PC jsem předal na reklamaci, kterou prodejce zamítnul. Jako důvod bylo uvedeno, že problém se při testech grafické karty neprojevil. Nereklamoval jsem kartu, ale celé PC. Zboží vrácené z reklamace přepravní službou bylo mechanicky poškozené. Poškození nebylo způsobeno přepravou. Zboží bylo v neporušeném obalu, ale na PC jsou zjedná mechanická poškození pravděpodobně pádem. PC jsem obratem přivezl k reklamaci. S odmítnutím první reklamace nesouhlasím, ale s ohledem na celkové poškození nejsem schopen prokázat vadu. Vzhledem k tomu, termín na vypořádání reklamace a současně zařízení vykazuje horší stav než v jakém jsem jej odevzdal (nyní nelze vůbec spustit).
PC prodejce již 3 týdny diagnostikuje a není schopen říci jakýkoliv termín. Problém nezavedl jako reklamaci a rezolutně odmítl problém spojit s předchozí zamítnutou reklamací. Volání na linku je naprosto zbytečné a mail reklamace prakticky nereagují. Jedinou informaci, kterou dostávám, je že musím čekat. V součtu byl již významně překročen termín ne dodání funkčního PC zpět. Domnívám se tedy, že mám nárok na vrácení peněz, ale to prodejce odmítá.



Prosím o radu jak mám postupovat.


Produkt

PC komponenty + sestavení prodejcem


Požadované řešení

Vrácení peněz a odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 13:46, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2018 15:15, před 7 lety

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.