Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 16.12.13 - 10.38 hod. som obdržala e-mail.správu, že moja objednávka bola expedovaná s ID jkódom: 7229741836 (3D detský tablet...) Zásielku som do dnešného dňa neobdržala.
S pozdravom Benická
Prosím dodať čo najskôr.
|
Tweet |
V případě, že byla uzavřena kupní smlouva - prostřednictvím komunikace na dálku - je povinností kupujícího uhradit kupní cenu a povinností prodejce dodat zboží. Vzhledem k tomu, že dle nám dostupných informací nebylo zboží dodáno, je prodejce v prodlení. Pokud nebude plnit ani po výzvě k plnění dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si ověřila, zda společnost Rabator s.r.o. vystupovala jako prodávající nebo jako zprostředkovatel. Ve druhém případě by bylo nutné domáhat se nároku přímo vůči dodavateli zboží, který by v tomto případě vystupoval jako smluvní partner spotřebitelky.