Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18621Nevyřízená reklamace Akční 4K kamera

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Václav Plch

Znění stížnosti

Dne 6.9.2017 jsem zakoupil v internetovém obchodu Allhere.cz akční kameru Eken V8S (nejspíš padělek), u kamery byl přibalen dálkový ovladač který nefungoval, 11.9.2017 jsem zaslal kameru na reklamaci. Při prvním dotazu mi bylo zděleno že si firma vyzvedává poštu jednou týdně, při druhém dotazu že byla kamera zaslána techniků, při třetím dotazu že technici posílají kameru zpět, po čtvrtém dotazu již nebyla žádná reakce, v pátém dotazu požaduji vrácení peněz na účet jinak podávám podnět na ČOI


Produkt

Akční kamera EKEN V8S


Požadované řešení

Vrátit peníze v hodnotě 3717Kč (zboží + poštovné)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 08:10, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Podnikatel má povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 01:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.