Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
snažím se vyřídit si hypotéku, jsem zdravotní sestra,mám pravidelný a ne nízký příjem.
Při screeningu mi bylo řečeno, a to ne jen u jedné banky, že mám u společnosti Raifeisen bank keditní kartu, která je zesplatněná.2.10.2017 byla karta s nulovou částkou ukončena,ale nikdo mi ještě nedal vědět, co a jak s tím, že je karta ukončená a že teď budu 4 roky v registru,diky kartě na které je, dle slov paní na přepážce, ještě přeplatek.
Vůbec nevím , kam se mám obrátit a společnost Raifeisen bank se mnou vůbec nekomunikuje.
Předem děkuji aspoň za radu.
S pozdravem
Kateřina Pavlíčková.
Chci ze strany spečnosti Raifeisen bank a.s vyjádření a ukončení smlouvy na kartě.
|
Tweet |
Společnost je povinna spotřebitelku před tím, než se úvěr stane v důsledku prodlení spotřebitelky splatným, vyzvat k uhrazení dlužné splátky a poskytnout jí k tomu lhůtu alespoň 30 dnů. Pokud společnost spotřebitelku o zesplatnění dluhu předem neinformovala, nepostupovala v souladu se zákonem o spotřebitelském úvěru.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebitelka s reklamací u společnosti úspěšná, má možnost podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Prokáže-li se, že jsou spotřebitelčiny údaje v registru o bonitě a důvěryhodnosti spotřebitele nesprávné nebo nepřesné, může spotřebitelka žádat po provozovateli tohoto registru opravu nebo vyřazení těchto údajů.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 800 900 900 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.