Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#18629Zamítnutí škodní události - poškození mobilu druhou osobou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Jana Kovaříková

Znění stížnosti

Dobrý den .. Dostala jsem k Vánocům od přítele jako dárek mobilní telefon značky Nokia Lumia 930 v hodnotě 8200 Kč .. Skoro dva roky jsem mobil běžně užívala a neměla žádný problém .. Letos v září jsem byla u přítele na kávě a byl u něj i jeho syn .. Stalo se to, že jsem měla mobil na nabíječce a syn mého přítele, když chtěl zalít kávu, konvicí zavadil o nabíjecí šňůru a následně můj mobil spadl na dlažbu a rozbil se u něj displej .. Škodu jsme šli nahlásit na pojišťovnu v rámci jeho pojistky .. Po týdnu došel technik, celou věc vyfotil, sepsal a odešel .. Po dalším týdnu mi pojišťovna pouze telefonicky sdělila, že danou věc uzavřeli bez náhrady škody .. Prý z důvodu, že nemohu prokázat, že jsem majitelkou mobilu .. Prý je tu střet zájmů, že mobil mi koupil přítel a rozbil jeho syn .. Jak mám prokázat, že celé dva roky jsem mobil užívala pouze já a že je mobil v mém výlučném vlastnictví ??? Oprava stále 4000 a to není zrovna malá částka .. Postup pojišťovna se mi zdá trochu jak v Kocourkově :(


Produkt

Mobil Nokia Lumia 930 z roku 2015 v hodnotě 8200, jeho oprava v hodnotě 4000


Požadované řešení

Požaduji proplacení celé částky, protože mám za to, že hodnota telefonu činí jistě více .. Nemluvě o datech, číslech, fotkách, kterou v něm mám


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2017 12:11, před 7 lety

Pokud spotřebitelka s likvidací pojistné události nesouhlasí, měla by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2017 07:08, před 7 lety

Vážená paní Kovaříková,

děkujeme za Váš podnět, který rádi prověříme.

Abychom mohli případ řádně prošetřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné události na jeden z níže uvedených kontaktů:

e-mail: stiznosti@ceskapojistovna.cz
pošta: Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P. O. Box 305, 659 05 Brno

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2017 17:05, před 7 lety


Jana Kovaříková

Dobrý den .. Vámi požadované číslo pojistné události jsem Vám zaslala na emailovou adresu .. Budu tedy čekat Vaši odpověď .. Pevně doufám, že Vaše stanovisko k celé záležitosti bude kladné bez dalších tahanic či sporů

S pozdravem Kovaříková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:25, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.