Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 19.08.2017 som si od spoločnosti Saturn Inest s.r.o Kloboučnicá 1735/26, Nusle, 140 00 Praha 4 kúpil klimatizáciu , v Nitre na Agrokomplexe. Keď som ju doma vyskúšal, nebol som s ňou vobec spokojní.Propagovali ju ako veľmi spoľahlivú klimatizáciu čo však nebola pravda. Postupoval som podla zmluvy. Napísal som odstúpenie od zmluvy v danej lehote. Peniaze som chcel poslať poštovou poukážkou. Písal som do spoločnosti dňa 19.08.2017 . Odpoveď som dostal dňa 7.09.2017 aby som postupoval podla kúpnej zmluvy. Tak som klimatizáciu zabalil a poslal poštovým kuriérom dňa 14.09.2017.Do dnešného dňa som nedostal žiadnu odpoveď. To ma stálo ďalšie peniaze 24eur.
Kvalitní produkty pro vaši domácnost
Prosil by som spoločnosť aby mi vrátila peniaze za klimatizáciu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal. Spotřebitel může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyl o své zákonné povinnosti předem poučen (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on).
Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.