Společnost


CORTEX TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18632Vrátenie penazí za klimatizáciu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2017, před 7 lety

Mário Kreš

Znění stížnosti

Dňa 19.08.2017 som si od spoločnosti Saturn Inest s.r.o Kloboučnicá 1735/26, Nusle, 140 00 Praha 4 kúpil klimatizáciu , v Nitre na Agrokomplexe. Keď som ju doma vyskúšal, nebol som s ňou vobec spokojní.Propagovali ju ako veľmi spoľahlivú klimatizáciu čo však nebola pravda. Postupoval som podla zmluvy. Napísal som odstúpenie od zmluvy v danej lehote. Peniaze som chcel poslať poštovou poukážkou. Písal som do spoločnosti dňa 19.08.2017 . Odpoveď som dostal dňa 7.09.2017 aby som postupoval podla kúpnej zmluvy. Tak som klimatizáciu zabalil a poslal poštovým kuriérom dňa 14.09.2017.Do dnešného dňa som nedostal žiadnu odpoveď. To ma stálo ďalšie peniaze 24eur.


Produkt

Kvalitní produkty pro vaši domácnost


Požadované řešení

Prosil by som spoločnosť aby mi vrátila peniaze za klimatizáciu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 08:45, před 7 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal. Spotřebitel může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyl o své zákonné povinnosti předem poučen (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on).

Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 01:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.